05 ביוני, 2012

בטבעת זו

טבעות פיסוליות של אמן צרפתי פותחות לנו את עונת החתונות בראש קצת אחר. כשבריידזילה פוגשת נערת רוק

אם תשימו לב היטב, תוכלו לזהות בימים אלו זוגות מאורסים (ומעט מבואסים) סוחבים זה את זו מחנויות בגדי חתנים אל מעצבי זרים, או אמהות-של מתאמות עם אחיות-של צבעי נעליים, וכמובן – גדודי שושבינות בחיפושים אחר ה-שמלה, שתוציא לרבי את העיניים. לולא נתבקשנו להתלוות למאורסת הורסת אחת בבחירת טבעת, כמעט והיינו מפספסים את כל האקשן. מרוב התלהבות, נסחפנו מעט ומצאנו על הדרך גם לעצמנו טבעת משגעת ומעט משוגעת, שעשתה לנו חשק לחדש נדרים (ובנזוג, על הדרך). 

הטבעת האוונגרדית, שמזכירה מעט את עולם הפירסינג (תמיד רצינו, אבל התביישנו מסבתא), שייכת למעצב הצרפתי והאמנותי גיסלן ריקובוש (Ghislain Ryckebusch), העומד מאחורי המותג Piece à conviction (שם בעל כפל משמעות – גם 'יצירה המשרתת אמונה', וגם 'ראייה מרשיעה', בתרגום חופשי). גיסלן, שלמד בבית הספר "Ecole des Beaux Arts" בצרפת, הושפע בעיקר מתחום ההתמחות העיקרי שלו – פיסול – והחליט לפני למעלה מעשור להקים מותג תכשיטים, שיציע אובייקטים פיסוליים קטנים, שניתן לענוד אפילו על האצבע. מאז הספיק המותג להתפרסם במגזינים נחשבים, ולהגיע אפילו לאצבעות הענוגות של מוניקה בלוצ'י, אנדי מקדואל ואודרי טוטו. בסדרה האחרונה שהוציא והגיעה עד לישראל, תוכלו לראות טבעות בצבעים וגדלים שונים, המורכבות כולן מריבוע מתכתי דק ולא שלם (או לא סגור לחלוטין) – שמסתיים בקצה פאותיו בשני כדורים קטנים בצבעים מתחלפים. אותם כדורים, נתפסים משני צידי האצבע ומקשטים את הרווחים שבינה לבין הקמיצה. את הטבעות הפנקיסטיות, היוניסקסיות והמעט מחוספסות יש לומר, שמיוצרות באטלייה קטן בפאתי פריז – תוכלו לקבל גם אצלנו בכסף טהור, ציפוי זהב, או זכוכית מורנו ופניני סוורובסקי – ולהתאימן למתחתנת, בעלה, אחותה והדיג'יי.

מדדנו שתי טבעות זהב דקות על אצבע אחת, פינטזנו לרגע שאנחנו משהו בין נינט טייב לשרלוט גינצבורג, ותהינו אם יש מצב לעדכן את הכתובה. בטבעת זו – הרי את מגניבה למדי.

טבעות של "פיס אה-קונביקשן" – 650 ש"ח – 1,570 ש"ח
להשיג בתל אביב – סניף רזילי (קניון רמת אביב); "רוני בר" (ביאליק 2); "שרה בראון" (דיזנגוף 162); דליקטסן (ברזילי 5); "תמה" (קריית שאול 20). וברמת השרון – "תמרינדי" (אוסישקין 60); "גרטרוד" (אוסישקין 44א' או במתחם בית חירות), וגם ב"סופיה" (בצלאל 2, ירושלים). טל' לבירורים: 054-4440669

 

 

רוקנרול בייבי. Piece à conviction

 

 

 

הרווח בין הקמיצה לזרת. Piece à conviction

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה