20 באוקטובר, 2016

בול עץ

מותג צעצועי העץ הכי שוס שמצאנו, יכניס אליכם הביתה קצת טבע, חיבור לאדמה והרבה אקו-שיק מטמטם. בול מה שחיפשנו

תצחקו תצחקו, אבל כבר שבוע שאנחנו ממש מתחברים לטבע: מנסרים קרשים, סוחבים לולבים מהשכן או ממששים פיטמים (סטייה כזאת). וחכו תראו איזה קמפינג נרים בוויקאנד שמחת תורה (למי יש פרוכת נגד מים?). אבל יש כאלה שלא מחכים לחגי תשרי כדי להקיף עצמם בכל הטוב שיש לטבע להציע. הנה קחו לדוגמא את אנה סוסקינה, בעלת מותג צעצועי העץ הכי, אבל הכי, מטריף שפגשנו.

אנה, שעלתה ארצה מרוסיה לפני למעלה מ-20 שנה, מספרת שעוד כילדה העבירו לה הוריה את האהבה לטבע. בכל חופשה ויום פנוי נסעו לטיול בכפרים, ביערות ונקשרו לאמא אדמה. כשנולדו בנותיה (4.5 ו-2), חיפשה אנה דרך להוריש את החיבור, מעבר להיותם משפחה טבעונית ואקו-פרנדלית (ללא רכב!), והחליטה להקיף אותן בצעצועים יפים וטבעיים, ממש כפי שהיו לה. מכל נסיעה לחו"ל, דאגה לחזור עם משחקי עץ שווים ואקולוגיים ששלפה מאמנים מיוחדים, והדליקו לא רק את הילדות שלה – אלא גם את של כל החברים, שהמליצו לה להתרכז בתחום באופן רשמי. כך פתחה לפני שנה את Wooden Mooden (היפוך האות הראשית שיצר את הביטוי "מצב רוח עצי", בתרגום חופשי), המציע צעצועי-עץ שהיא מוצאת או מעצבת בעצמה. אל המיזם הצטרפה חברתה הוותיקה אלונה שיק, מעצבת פנים ותכשיטים, שהוסיפה לאוסף המרהיב שאנה מייבאת – גם שרשראות חרוזי-עץ ובד לפעוטות, נשכנים ומחזיקי מוצץ שהיא מעצבת למותג (ואתם חייבים אתכם במלונית). את העיצובים המקוריים של אנה (או צעצועים שמצאה ושדרגה) מייצרים עבורה 3 אמני-עץ מחו"ל (רוסיה, אוקראינה וליטא), ששולחים לה סאמפלים, אותם היא מאשרת עד השיוף האחרון. הכל בעבודת יד רגישה, והולך בול עם כל חלום אנתרופוסופי-מונטוסורי-ירוק שיש לכם.

כך למשל יצרה מגדל השחלה מטבעות עץ טבעיות כולל סימני-הגזע; או משחק איזון בשם "צומי-אישי" ("הר אבנים" ביפנית) המורכב מחלוקי-עץ במראה קריסטלים עדכני; נשכן בצורת בייגל'ה; או הכי קנתה אותנו (ואנחנו אותה!) – מצלמת עץ מהממת, עשויה אורן ואלון, עם 2 עדשות להחלפה וכפתורים "זזים", שאנה דואגת לעצב, כדי להוסיף עניין למשחק. בכל כמה שבועות ובעיקר סביב חילופי העונות, תמצאו פריטים חדשים, כמו סוס נדנדה שנוסף לאחרונה מעץ וקרטון (וניתן להזמין עם כיתוב שם). כך שתמיד שווה לשוטט פה, ואז לרכז את צעצועי הפלסטיק השבירים והרעילים שקנינו בדולר – לשיחה: "זה לא אתם, אנחנו פשוט במודן לוודן".

צעצועי עץ לפעוטות ולילדים – החל מ-50 ש"ח למכונית / בית / רעשן / עץ להרכבה. ועכשיו במבצע: 25% הנחה על כל החנות (עד סוף אוקטובר). הקלידו קוד קופון SWEET במעמד הרכישה.
להשיג בחנות Wooden Mooden. עוד בפייסבוק או באינסטגרם.

 

 

ממתנת חתונה ועד חנוכת בית. WOODEN MOODEN

ממתנת חתונה ועד חנוכת בית. WOODEN MOODEN

 

 

איזון בכל זווית. משחק "צומי אישי" בעיצוב אנה ל-Wooden Mooden

איזון בכל זווית. משחק "צומי אישי" בעיצוב אנה ל-Wooden Mooden

 

 

סט חיות ים. מאוסף הייבוא של Wooden Mooden

סט חיות ים. מאוסף הייבוא של Wooden Mooden

 

 

הכל יפה בטבעיות. עוד ממגוון המשחקים של Wooden Mooden

הכל יפה בטבעיות. עוד ממגוון המשחקים של Wooden Mooden

 

סוס החלומות. עיצוב בלעדי ל-Wooden Mooden

סוס החלומות. עיצוב בלעדי ל-Wooden Mooden

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה