24 באוגוסט, 2009

ארזת לבד?

תחתוני FRIGO משוודיה מבטיחים לעשות לגבר, מה שהחזיה עושה לאישה. אין ספק שיש לאומה השוודית קטע לא ברור עם פתרונות אחסון

לא נעים, אבל הלחות שמסביב לא גורמת רק להעלאת מפלס העצבנות ולתשישות מתמדת, אלא לעיתים גם לשפשפת איומה שכמוה אנחנו לא מאחלים לשונאים שלנו. אלפי אזרחים מבלים את הלילה בתנוחות בלתי קונבנציונליות מול מאווררי ענק, במטרה להשיג הקלה מבורכת באזור האסטרטגי. אחרי שחלקנו את הסוד השמור ביותר בעיר עם נפשות דואבות אחרות, נודע לנו על פטנט שוודי שמתיימר למנוע את העניין. למרות המתיחות של הימים האחרונים עם העם השוודי, ואולי דווקא בגללה, החלטנו לתת צ'אנס לתחתוני הפלא, ולנדב ישבן מסוקס ואמיץ למשימת ההתנסות.

תחתוני FRIGO ("פריגוֹ") מבטיחים "מהפכה עולמית בהלבשה התחתונה לגברים", ומוסיפים שיעשו לגבר "מה שחזיה עושה לאישה". ובכן, בל נגזים, אך הם בהחלט אורזים היטב את החבילה, נעימים ללבישה ומצוידים במעטפת פנימית מבד רך, שמפרידה את האיברים ומסייעת לתחושת יובש לאורך היום. ל"פריגו" יש שרוך פטנט שמסייע ללובש לארוז את עצמו בעצמו, ועל כך נודה לשוודי שהמציא אותם, רשם בגינם פטנט ועזר לאלפי גברים להרגיש צעירים ונמרצים יותר. אולי זאת לא מהפכה עולמית, אבל זו בהחלט מתנת אוגוסט מאד COOL למי שמחזיק מעצמו מאוד HOT. או להיפך.

תחתוני "פריגו": 149-199 ש"ח
להשיג ב-www.frigo.co.il, וגם ברשת מועדוני הכושר הולמס פלייס, רשת ניו-מן, inn 7 (שינקין 58, תל אביב), בלוק 190 (דיזנגוף 190, תל אביב), MY SECRET (דיזנגוף 84, תל אביב), בוטיק דויד ששון (דיזנגוף 170, תל אביב) ואצל דודי עיצוב שיער (רמת אביב, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה