20 ביוני, 2018

אסקימו לימון 2: החגיגה נמשכת

ממשיכים להעמיק בתחקיר טעימות העונה שלנו, עם לק קטן מעוד 5 קולקציות קיץ מרהיבות ומרחיבות אישונים. כתבה שניה בסדרה ועונה ללא סוף

זהו. היום שהכי פחות חיכינו לנו הגיע. הקיץ נפתח רשמית מחר, ובכל זאת, אין לראות בכך כאישור-מעבר ישיר לגופיה, דגמ"ח וכפכפים (ותודה לך יאיר מהמכירות על בהונות מקסימות). נהפוכו, זה בדיוק האות לבדוק מה מסתתר מאחורי וילון מס' 2, קרי: לקבל בדיאודורנטים שלופים כתבה שנייה בסדרת "מה נלבש על-בטוח הקיץ", הכוללת הצצות לעוד 5 קולקציות מקומיות ומופלאות, מאת 5 מעצבות אהובות, שמכינות אתכם ואתכן לכל איוונט או סיבוב בשכונה. כי אם כבר מוות בחוץ – לפחות שנתאייד דיסנט:

#1 (בתמונה למעלה) מי – NAFTUL
מה – כמעט לא משנה אם זו שמלה משולבת עם רקמת "סולמות" (אחת מ-הבסט סלרז הנפתוליים), או קימונו רחב ומרחף בהדפס פרחוני, אולי אוברול כתפיות דקיקות – שכיף ואף לוהט ללבוש בלי דבר מתחת. כי כל עניין שנתלי אליאן מוציאה לאור, לוקח אותנו למחוזות קלילים, אופטימיים, פרובנסלים וכיפים ללבישה שוב ושוב ושוב. משהו בטעם האורבני-אבל-לא מהעיר-הזאת של נתלי, עושה לנו פיק ברכיים, ומעורר חשק לחרוש בתוך כל גלביה, וואן-זי או שמלה מקסי שקופה. וכשכל זה כעת במבצע סוף-עונה – אין פלא שכבר נהיה פה חם.
איפה – 20% הנחה על הקולקציה החדשה בחנות האונליין, או בסטודיו – לבונטין 2, ת"א
 

#2

KA1
 
מי – KARIN A
מה – אין כמעט יום שאנחנו לא נתפסים בפריט של קארין אביעז-טפר. מהבוקר, דרך צהריים עם הילדים (ותודה על הכיסים בכל דגם, יא אלופה!) ועד אירוע אפטר-אופיס – האאוטפיט שהכי סביר שנצולם בו למדורי הרכילות יהיה של המותג האהוב והכיפי הזה. קארין, שלא מפסיקה להעשיר את הקולקציה בשמלות שוות, מכנסיים וחולצות יוניסקס בהדפסים מקוריים (כמו למשל צילום משפחתה האישית) ואריגים בתכנון אדריכלי – עוזרת לנו להישאר עדכניים, עם חוכמת רחוב ושיק שמתחשב בכאן ועכשיו. בואו לדוג את פּיס החרישה הבא שלכם.
מאיפהעד 70% הנחה על קולקציות קודמות בחנות האונליין, ובסטודיו בתיאום מראש, לבונטין 3, ת"א

 

#3

ALEF1

מי – אלף אלף (צילום אמצעי: גיא כושי ויריב פיין)
מה – אנחנו לא יודעים איך, אבל אפרת לוין ואילת הרמל גורמות לנו כמעט לחבב את העונה הכי בעייתית. הודות לאינספור אופציות של חולצות אולטרה-קלילות, גופיות דקיקות, מכנסים מרחפים או שמלות לא מכבידות; בהדפסי פרחים, צבעים בהירים או פסים משמחים, שהן לא מפסיקות להוציא תחת ידיהן המוכשרות. תוך הקפדה על נוחות ועם טאץ' של חופשת קרוז באמלפי – תוכלו להעביר קיץ שלם בסטייל מקליפ של טיילור סוויפט, בלי להזיע. תרתי משמע
מאיפה – הנחות על פריטים נבחרים בחנויות המותג (בזל או שינקין; ת"א), ובאתר הרשמי

 

#4

JUL1

מי –  Julliett
(צילומים: רותם לבל)
מה – כבר שנים שכל פריט של גילי אזולאי גורם לנו להסמיק. ולאו דווקא כי 47 מעלות בחוץ. יותר משום שכל שמלה מרפרפת, אוברול מינימליסטי או מכופתרת נוגעת-לא-נוגעת שהיא מעצבת – גורמים לנו להתאהב ולרחף מעט מעל המדרכה. בהשראת זכרונותיה מפריז – גילי מציעה לכם ולכן להעביר את הקיץ בחולצות ושמלות עם כיתובים בצרפתית, טופ מבד רשת, חצאיות ניילון, אוברול-כתפיות יוניסקס; והכל בצבעים עזים, משחקי שקיפויות, גזרות אה-מגדריות ומרקמי בדים שנעים בין פריך ופיסולי לבין נשפך ומחמיא. ז'דור, ג'ולייט.
מאיפה – מהאתר הרשמי, או מחנות הסטודיו – סגולה 9, יפו-תל אביב

#5

SUMMER4
מי – יעל אדמוני
מה – קולקציית חולצות הטי החדשה לקיץ של יעל. זה מה. וזה כל מה שאנחנו צריכים. יש בהדפסים צבעוניים ומלאי חיים. יש בלבן בוהק עם מחשוף וי עמוק ונועז, בגוונים מתחלפים. ויש חולצות פסים עם צווארון ניקי שתורם פס של צבע חיוני. להשלמת הכיף, חפשו פה גם שמלות טי בגוון אדמה לוהט, חצאיות קלוש עם הדפסים אבסטרקטים ועוד. הכי למסיבת טי.
מאיפה – מחנות האונליין, או מהסטודיו – אלקלעי 5, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה