02 במרץ, 2011

אנשי הקרדיגן

סיבוב אצל יוסי קצב, המעצב העומד מאחורי מותג Sketch - ישתיק את כל מי שעדיין לא מוצא כאן בגדי גברים שווים

יש לנו חבר שאוהב במיוחד ללבוש כחול-לבן. לא ממש בקטע ציוני יותר בקטע מלחי. אחרי שחרש על מיטב הרשתות המקומיות, מיצה לחלוטין ירושות מסבא של "אתא" ו-"טופר" (זוכרים?), וכבר כמעט עמד להיכנס לסלוני החתנים מרוב ייאוש – החלטנו להפנות אותו למעצב האופנה יוסי קצב, מי שפתח בשנה החולפת את מותג האופנה לגברים Sketch, ומאז לא מפסיק להצטיין, ואפילו להבליח לכתבות במגזינים נחשבים כמו Wallpaper ו- Monocle.

בחנות הדגל שלו במתחם התחנה בתל אביב, תמצאו סריגים וקרדיגנים קלאסיים, ג'קטים מוקפדים, מכנסי ברמודה משגעות, טי שירטים וחולצות מכופתרות שוות – והכול בכמויות קטנות, במרקמים נעימים מחומרים משובחים, במראה וניחוח של "תראו עם איזה קניות חזרתי מברלין!". לאחר שסיים בהצטיינות את לימודיו במגמת אופנה ב"שנקר", עבד שנים כמעצב הראשי של "קסטרו מן" ו-"פוקס", ואפילו נסע לניו יורק להתמקצע בחטיבות הגברים של DKNY – החליט להרים את הכפפה והצווארון – ולפתוח מותג בגדי גברים משלו.

אם תספיקו להגיע בשבועיים הקרובים – תוכלו עדיין לתפוס נגיעות מחממות מתוך הקולקציה הראשונה והרחבה שעיצב לחורף האחרון, כמו סוודר עבה בעל שורת כפתורים כפולה, קרדיגן כיסים דק ובהיר עם צווארון וסיומת כהה,  סריגי קשמיר וויסקוזה עדינה שמגיעים עם צעיף תואם, ועוד פריטים במראה של "אני אמן מיוסר ולוהט מניו יורק". אבל אם תתאפקו עוד טיפה, החל משבוע הבא – תוכלו כבר לתפוס פריטים מהקולקציה החדשה והראשונה שלו לעונות האביב והקיץ, כמו חולצת משבצות מכופתרת ויפה, טי שירט פסים מ-100% כותנה, סריגים מבד מקומט וקליל ואפילו חליפות מכנסיים פלוס בלייזר מבד צמר אוורירי (בשם Cool Wool) – והכול בהקפדה וגימורים מושלמים עד הכפתור האחרון.

אחרי סיבוב קצר בחנות יצא החבר מתוקתק לפסח הקרוב מכף רגל ועד הראש, והבטיח לא לקטר שוב לעולם. שמענו.

קולקציית אביב-קיץ לגברים – החל מ-199 ש"ח (לטי שירט) ועד 1,699 ש"ח (לז'קט זמש), 30% הנחה  על קולקציית החורף
להשיג בסניפי SKETCH, בזל 2 (פינת דיזנגוף), תל אביב; או מתחם התחנה, תל אביב-יפו

תלבש משהו, גבר. מתוך קולקציית הקיץ של Sketch

 

 

[PSGallery=54sjxey9om]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה