12 ביולי, 2010

אנה אלך

שמלת קיץ משגעת של המותג ".ANNA K" היא סיבה מספיק טובה כדי להעביר את המשרד לחוף מציצים

עם הקיץ, הקרטיבים והמדוזות, מגיעות בדרך כלל גם צרות דביקות הרבה יותר כמו הזמנות למסיבות בריכה או חוף למיניהן. ומה אפשר ללבוש למזג אוויר לח ורטוב, שנראה טוב גם עם כפכפים שקועים בחול וגם עם אבטיח מטפטף ביד? שאלה מושלמת.

מצאנו משהו מתאים במיוחד אצל קרן זרקה, העומדת כבר 7 שנים מאחורי המותג האורבני והסופר קולי שאנחנו מאוד אוהבים ".ANNA K", מי שפיתחה לראשונה בישראל את גזרת מכנסי ההרמון בעלי המפשעה הנמוכה הפופולאריים,  ואף הספיקה לעצב ב-2007 ליין מיוחד בהשראת ובשיתוף להקת הבנות עם הסטייל הכי רוקנ'רולי בסביבה "Terry Poison". בכל עונה, מספקת לנו קרן (ולגם ללקוחות הסניף שבברצלונה!) שמלות, ז'קטים, ג'ינסים, חולצות, גופיות, חצאיות, מטפחות ראש ואפילו בגדי ים יפהפיים וכיפיים במיוחד, המשחקים על הגבול שבין נאיביות מוקפדת, לבין סקסיות צבעונית ורועשת.

 

ובעונה הנוכחית, מצאנו אצלה גם את התשובה האולטימטיבית לבגד חוף, בדמות שמלה קצרה ונעימה (ששמה בישראל "שמלת ביטלס"), העשויה כולה ממשי פרחוני ודקיק במיוחד, קלילה כטישו ומעט שקופה (ניתן לקבל גם עם שמלה תחתונית), בגזרה ישרה ומשוחררת שנקשרת מאחור. מדדנו בכמה הדפסים פרחוניים שונים, התבייתנו על אחד עם ריכוז גדול של צהוב משמח (בתמונה), הרגשנו סקסיים לפחות כמו רינגו וקוליים כמו פול, ומאז קשה לנו להוריד אותה גם בספונג'ה.

יאללה, קיץ – נראה אותך עכשיו גיבור גדול.

שמלת משי מדגם "ביטלס" – 340 ש"ח בהנחת סוף עונה (במקום 490 ש"ח)
להשיג בסניף הראשי של ".ANNA K", פרישמן 75 (כיכר מסריק) תל אביב, טל': 03-5291244; בסניף "ANNA K. express" (הכולל גם עונות קודמות), דיזנגוף סנטר, צד ב', קומה שנייה, תל אביב; פריטים נבחרים נוספים ניתן לקנות גם בחנות המקוונת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה