01 במרץ, 2011

איטס טי טיים

בית ספר לעיצוב טקסטיל ואופנה חדש הוא התחלה נהדרת לכל מי שחולם ללבוש טי-שירטים בעבודת יד משלו

יש לנו חבר שכבר שנים מנהל חיים כפולים. בבוקר היא פותר באגים ומפצח אלגוריתמים מסובכים במסווה של חנון היי-טק מצליח; אך בערבים הוא מתיישב מול מכונת תפירה ומרתון "פרוייקט מסלול", מעצב מכפלות נסתרות וחולם על טיקטים לבגדים "שיום אחד עוד ימכור בניו יורק". ליום ההולדת האחרון שלו, החלטנו לעשות משהו בעניין ושלחנו אותו לקורס מתנה ב-"Short Cut", בית ספר חדש לסדנאות עיצוב ואופנה שנפתח לאחרונה בתל אביב.   

בלופט קטן ואינטימי בשכונת מונטיפיורי מחכות למעצבים צעירים, אמנים מתחילים וסתם כאלה שיש להם דגדוג יצירתי באצבעות – סדנאות העשרה לעיצוב בדים וטקסטיל בטכניקות מגוונות, ספריות השראה, וגם פינות עבודה מקצועיות עם מגוון אינסופי של חומרים וצבעים – שאפילו ניתנות להשכרה למעצבים (כולל הציוד!) לצורכי התנסות ותעיה ולפני שפונים לייצור המוני. בתפריט הסדנאות תמצאו קורסים למתחילים או מתקדמים כמו הדפסת-משי, עיצוב וצביעת בדים, קורס ליבוד (שיגרום לכם להעריך מחדש כל פיסת לֶבֵד שמגיחה לעולם), קורס סריגה – ובעצם כל מה שצריך כדי להתחיל את לייבל הטי-שירט'ס הלוהט שלכם כבר עכשיו. לעיתים מתקיימות במקום גם סדנאות חד פעמיות למי שרק רוצה לטעום, הרצאות אופנה מיוחדות, מסיבות שדרוגי בגדים דהויים שכבר עמדתם לזרוק מהארון, ערבי גיבוש ומסיבות רוווקות נושאיות (שאפשר לצאת מהן עם ציפיות או מפת שולחן שהכנתם לזוג המאושר) ועוד ועוד. צוות המרצים, מעצבי טקסטיל המעבירים גם קורסי עיצוב בשנקר, ויצ"ו חיפה ובצלאל, עובדים מול כל תלמיד לפי קצב התקדמות אישי, באופן הכי יסודי ונעים שאפשר ומציעים אפילו עזרה לסטודנטים לעיצוב לקראת הגשות הגמר המלחיצות.

לאחר שלוש שעות של הכנת שבלונות, ערבוב בסיסי צבעים, תגליות מרעישות לגבי איך מדפיסים בעצם צבע זהב, וכמובן עיצוב שתי חולצות שרק מחכות לטי-מרקט הבא (בתמונה), יצא חברנו משולהב מתמיד ומשוכנע להתחיל לקחת הזמנות ומידות מכל מי שירצה. בקרוב צפו לטי שירט המנצחת: "יצאתי מההיי-טק וכל מה שהספקתי בינתיים זו החולצה הזו".


סדנאות עיצוב טקסטיל – שיעור ניסיון בהדפסה – 350 ש"ח, קורסים מלאים – החל מ-690 ש"ח (לקורס סריגה) ועד  2,500 ש"ח (לקורס הדפסה או עיצוב טקסטיל)

לפרטים נוספים – "Short Cut", יוסף קארו 17 (שכונת מונטיפיורי, מול מגדלי עזריאלי), תל אביב, טל': 077-5359003, www.short-cut.co.il (להצטפות לדף הפייסבוק – לחצו כאן)

 

לאנשים צבעוניים במיוחד. מתוך קורס ב-Short Cut

 

 

[PSGallery=55c2u107eg2]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה