08 במרץ, 2012

אחת בשביל כולן

ענת מגל ראיינה בשנה האחרונה 365 נשים שונות, מעניינות ומדהימות אחת אחת. יום האישה הבינלאומי מזמן לא נראה כל-כך הטרוגני או פוטוגני

הגיע הזמן שמישהו יברר בשדולת הנשים (או איפה שזה לא יהיה) מה סגרנו לגבי יום האישה: מעליב, או מלהיב? מבחינתנו, כל אחד מימות השנה הוא יום מתאים להתחדש בקרם גוף יוקרתי, לאכול ארוחת ערב שבישל מישהו אחר, או לקבל מונומנט מצופה גואש ודבק פלסטי, בצירוף האיחול המרטיט "עימא אני עוהב אותך" (או, לחלופין, "לעישתי בעהבה"). ולמרות הכל, תהינו, מה מסמל עבורנו היום הזה? ואנא, חסכו מאיתנו ביטויים כמו "הדרה", "העצמה" וכל השיט הזה. עייפנו. תנו לנו מישהי שעושה ולא מדברת, לשם שינוי. ואם לא תתנו, נמצא לבד: עיינו למשל בבלוג התמונות (להלן: הטמבלר) המופתי של ענת מגל, אם לשלושה מכרכור, בעלת עסק עצמאי לתקשורת שיווקית-יצירתית, שהחליטה ביום האישה שעבר לתעד נשים מצויינות ומרתקות, אחת בכל יום, במשך שנה שלמה. ממש שלשום (6/3) הגיע הפרוייקט לסיומו, בראיון מיוחד עם ענת עצמה, שערכה אושיק פלר.

"שמתי לב שבתקשורת מדברים שוב ושוב על אותן נשים, ויש כל כך הרבה נשים מדהימות שלא שומעים את קולן", אומרת ענת, וכולנו יודעים שהיא לגמרי צודקת. אז קחו לכם/ן שי איכותי במיוחד ליום האישה: כמה שעות של שקט, כדי לצלול אל ארכיון הראיונות והתמונות של "נשים 365" ולהתמלא בכל הטוב שיש לו להציע. רגע אחרי הקליימקס של תום הפרוייקט, ענת כבר עמלה על הפקת פיקניק נשים שיתקיים ב-4 במאי בערבות בנימינה/גבעת עדה, ושוקלת ליצור תערוכה דיגיטלית שמבוססת על התובנות והחוויות שעברה בשנה החולפת. יש למה לחכות:  גירל פאואר מזמן לא נראה כה פוטוגני.

פרוייקט "נשים 365" – לחצו כאן לכל תמונות 365 המשתתפות או כאן לראיונות המלאים (או הציצו בעמוד הפרוייקט בפייסבוק)
לפרטים נוספים בנוגע לפיקניק – לחצו כאן או פנו למייל של ענת מגל – anat246@gmail.com

כל יום אישה אחרת. "נשים 365"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה