22 ביוני, 2016

אחותי, את הכי הכי

והפעם, הרשו לנו להפנות זרקור לאישה השניה הכי מסקרנת מתחת לחופה: אחות של הכלה. כל הפריטים, מהעקבים ועד הזר, שיעזרו לך לגנוב פוקוס. ואף מילה על לבן

אהמ, אהמ.
עם כל הכבוד לזוג שהואיל בטובו להתארס ולפתוח מיד איוונט בפייסבוק, יש עוד אנשים באולם הזה. והיום, הרשו לנו להישיר מבט אל האישה השניה הכי חשובה מתחת לחופה (לא כולל מחותנות!), זאת שטורחת בימים אלו להפיק סרטון חתונה היתולי, זאת שמעמידה פנים שלהיות רווקה זה הגרושה החדש, זאת שמתכתבת עם 20 קבוצות וואטסאפ כדי למצוא וילה למסיבת רווקות, זאת שתחזיק את ההינומה / העקבים / התיק / הפן / הקאווה ותישאר מפרגנת עד הירח דבש, והיא כמובן – אחות הכלה (שם כולל לכל מנעד המלוות, כן?).
היום – תורכן.

קבלו 14 מקבץ פריטים לוהטים, מהראש ועד העקבים, למלכת המלוות, לאם השושבינות, ולכל מי שאסור לה בשום אופן ללבוש לבן, אבל כל השאר – הכי מותר. כך תעשי פיפה-מידלטון:

 

 

#1 (בתמונה למעלה)
מה – טוב, כמעט כל שמלה בסטודיו "בלאש" של שריל רז-גולד מתאימה בול למעמד "אחות של הכלה". נשאר רק להחליט אם באותו ערב את הטיפוס האלגנטי, בשמלת בלרינה בעלת חצאית טול ארוכה מהממת ונסיכתית; או שאת יותר באטיטיוד של לפלרטט עם הבסט-מן במיני פאייטים מושקעת וסקסית. יאללה, מותר לך 2.
כמה ומאיפה – 531-612 ש"ח, מהחנות BLUSH (ויש גם מחלקת כלות קלילות, עליוניות, שושבינות קטנות ועוד. שווה לנבור)

 

 

#2

לשמוט לסתות. השמלות של מיכל מוטיל

לשמוט לסתות. השמלות של מיכל מוטיל

מה – השמלות של מיכל מוטיל, שעשויות בעבודת יד מושקעת וחד פעמית, גורמות לכל מלווה בדרך לחופה – להרגיש בראנוואי של שבוע האופנה בפריז. כל שמלה נעשית במספר מצומצם דל דגמים ובתפירת עילית, ולא תשאיר אף לסת סגורה. כמו זו למשל שעשויה מקומות של שיפון משי ועטורה בגב עם כתר מרהיב, או שמלת משי אפורה עם כיווצים במראה פרווה וחגורת מחוך מהממת. כך תגנבי פוקוס מצלם הסטילס.
מאיפה – עכשיו בהנחות לרגל סייל "אימת החתונות", במחלקת בגדי הערב של של מיכל מוטיל

 

 

 

#3

 

תשתחררי אחותי. השמלות של דנה סידי

תשתחררי אחותי. השמלות של דנה סידי

מה – השמלות של דנה סידי פונות למלווה הכיפית, לאחות שלא יורדת מהרחבה עד שהדיג'יי שם "יחד לב אל לב". כולן רחבות, מפרגנות בבד ובגזרה, מאווררות במקומות הנכונים, בסטייל עדכני וכזה שמשאיר מקום לעוד קינוח מהבופה. תראו כאן למשל את דגם "פאולה" המיוחד: חליפת חצאית מעטפת קצרה מקדימה, שמגיעה עם חולצת וולאנים מבד תואם, וחושפת רגליים – שבדיוק עומדות להתחיל רכבת ברחבה. שווה לבדוק עוד דגמים בחנות (ויש אפילו אחד ע"ש ה-אחות של ה-כלה – "פיפה", בואי לדפדף ולנפנף).
כמה ומאיפה – 850 ש"ח, מהחנות של דנה סידי (ויש גם בצבע שחור)

 

 

#4

סתם נכנס לי משהו לעין. שמלת קפלים של ליאת רזיאל

סתם נכנס לי משהו לעין. שמלת קפלים של ליאת רזיאל

מה – השמלה של ליאת רזיאל שומרת עלייך אלגנטית אבל משוחררת, מוקפדת אבל מותאמת לחתונה בחוף פלמחים. יש לה קפלים יפים בחזה, כתפיות רחבות להסתרת חזיה, וגזרה צרה ואלגנטית בגב. מדוייקת.
כמה ומאיפה – 413 ש"ח, מחנות המותג LIAH

 

 

 

#5

מוכנה לחינה. שמלת סאטן מרהיבה של נטע פרנקו

מוכנה לחינה. שמלת סאטן מרהיבה של נטע פרנקו


מה
– רגע, ומה עם אלו שצריכות לדפוק הופעה גם לחינה / מסיבת האירוסין / הארוחה הראשונה עם ההורים של החתן. מה דעתכן לתת לכולם פריוויו ממה שהולך להיות על החופה, עם שמלת סאטן כחולה ורקומה בעיטורי זהב, בגזרת מקסי משוחררת ומרהיבה? למחשוף מצורפים שני סרטי סאטן לקשירה במגוון אפשרויות. בהחלט אופציה.
כמה ומאיפה – 900 ש"ח, מ< a href="https://market.marmelada.co.il/products/3853957612?utm_source=Editorial&utm_medium=SiteMarmelada&utm_campaign=WeddingHorror" target="_blank">החנות המעצבת נטע פרנקו

 

 

 

#6

דרך הגב, אני פנויה. שמלה של LENNY

דרך הגב, אני פנויה. שמלת LIZ של LENNY

מה – שמלת הערב הזו, עוד פיס מידיה המוכשרות של לני אוזן, עושה כבוד לגב עם מחשוף יפהפה וחכם, שמשאיר אותך צנועה מקדימה אבל עם המון אפקט וואו מאחורה. ובכל צבע שתבחרי – תצאי הכי אלגנטית באולם. נשאר רק לבקש מהצלם לתפוס אותך ברגע אגבי וגבי.
כמה ומאיפה – 612 ש"ח, מחנות המותג LENNY (ויש עוד המון אופציות יפהפיות, גם לכלה)

 

 

 

#7

שמלה שחורה קטנה. שרה בראון

שמלה שחורה קטנה. שרה בראון

מה – ונניח שאתן כמה אחיות ומלוות, וכולן רוצות ללכת על אפקט ה"שמלה שחורה קטנה". הכי חכמה מביניכן, תקלע בול אם תלך על שמלת כתפיות דקה ואולטרה מגניבה של שרה בראון, שנקשרת בגב עם שני שרוכים אלכסוניים ומאפשרת לך להישאר משוחררת, קצרה וכיפית לאורך כל הערב. זכית!
כמה ומאיפה – 720 ש"ח, מהחנות של שרה בראון (קיימת בשחור לפי הזמנה, וגם בפסים אפור-לבן וסגול-לבן)

 

 

 

#8

נערות פרחים. קשתות פרחי משי של קרן וייסמן

נערות פרחים. קשתות פרחי משי של קרן וייסמן

מה – לגבי קישוטי הראש – בתנאי שקיבלת אישור כמובן, מה לגבי זר פרחי משי רומנטי ומקסים לכל שושבינה, שתלווה את הכלה לחופה ותוסיף לאלבום התמונות והאווירה הפרובנסלית – אלמנט מהפנט? ובמקרה הצורך – אל תפחדי לזרוק אחורה לקהל ולהעביר את שרביט השושבינה הלאה.
כמה ומאיפה – 39 ש"ח, מהחנות B. HAPPY

 

 

#9

 

החתונה היוונית שלי. קשת עלים של עלמה

החתונה היוונית של אחותי. קשת עלים של עלמה

מה – מי שהולכת לכיוון אלה יווניה, צריכה רק להוסיף ללוק קשת הנלבשת במהופך, בגוון זהב עז ובעיטור נוצות של "עלמה", ולתת לה לעשות את ההבדל. בסוף הערב – כשהשוונצים של כולם יברחו, תהיי בטוחה שאת מוקפדת עם לוק של חאליסיי אמיתית.
כמה ומאיפה – 165 ש"ח, מהחנות "ע ל מ ה"

 

 

#10

הכי מידלטון. Justine Hats

הכי מידלטון. Justine Hats

מה – אם במקרה מדובר בחתונה ממוזגת, ואם את במקרה בראש בריטי-מלכותי, שווה לתפוס הד-פיס (אביזר לראש) מהכובענית המקצוענית והמוכשרת – יעל כהן למותג הכובעים שלה ג'סטין. הנה אחד שאפילו מגיע עם הינומה קלה בגוון שחור, שהופכת את כל האטיטיוד שלך למסתורי אך מסקרן. לענוד מיד לאחר הפן.
כמה ומאיפה – 500 ש"ח, מהחנות JUSTINE

 

 

#11

השוויץ שמציץ. גוזייה כסופה של פטיט פואה

השוויץ שמציץ. הלנז'ריי של פטיט פואה

מה – ועוד לא דיברנו על הלבשה תחתונה: בבוטיק פטיט פואה דואגים לכל פרט קטן שמתחת לשמלה, כמו גוזיות כסופות ויפהפיות ללא ברזלים, שמתאימות לכל שמלה חשופה במיוחד. או בגד גוף סקסי מתחרה שקופה. או קומבינזון צרפתי. ויש גם מחלקה שלמה של שמלות שנעות בין לנז'ריי לאאוטפיט עליון. תנו לכתפיות להציץ ולהשוויץ.
כמה ומאיפה – 205 ש"ח, מהחנות PETIT POIS

 

 

#12

עושה את כל האפקט. טבעות קריסטלים של Gazelle

עושה את כל האפקט. טבעות קריסטלים של Gazelle

מה – בואו נדבר על הבלינג: טבעת אחת, עם אשכול קריסטלים בגווני אש אדומים ונוצצים, יכולה לעשות להופעה מה שבייביליס שלם לא יכול. מספיק לענוד אחת כזו, להחזיק ק
אווה לאורך כל האירוע ואת מושכת אש.
כמה ומאיפה – 161 ש"ח, מהחנות Gazelle

 

 

#13

אחות אמיתית לא יורדת מהרחבה. נעלי ריקוד של גלית בכור

אחות אמיתית לא יורדת מהרחבה. נעלי ריקוד של גלית בכור

מה – בתור מי שנדרשת לא לרדת מהרחבה ומצווה לשמח חתן וכלה עד הצ'ייסר האחרון – שווה להצטייד בזוג נעלי ריקוד סופר-נוחות וקלאסיות, בעיצוב מקורי של גלית בכור. וכיוון שלא כתוב באף מקום שאסור לך ללבוש זהב – הנה הזוג בשבילך. דיג'יי שים "היא רק רוצה לרקוד!".
כמה ומאיפה – 459 ש"ח, מהחנות של גלית בכור (קיימות בעוד צבעים!)

 

 

#14

הזדמנות שלא תחזור. נעלי גוצ'י נדירות מבוטיק "מירב רק שנייה"

הזדמנות שלא תחזור. נעלי גוצ'י נדירות מבוטיק "מירב רק שנייה"

מה – ולבסוף – אם אי פעם היתה לך הזדמנות לתהחדש בנעלי גוצ'י של סינדרלה אלטרנטיבית אמיתית – לכי על הזוג המוזהב והנדיר הזה, שעיצב טום פורד למותג העל, ואל תסתכלי לאחור. הנסיך שלך מחכה ליד המתוקים.
כמה ומאיפה – 1,980 ש"ח, מהחנות מירב רק שנייה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה