08 בספטמבר, 2013

אותיות ומופתים

האותיות היפות של האדריכל הדני ארנה ג'ייקובסון מעטרות כל דבר ש-Design Letters מעצבים: החל מכוסות ועד את קירות המשרד. זה אל"ף-בי"ת של גימ"ל-דל"ת

קצת קשה להתעלם מהעובדה שכיום, חדר ילדים בלי סט אותיות "יובלי/יהלי/ירדני" שמתנוסס על כל מדף ובכל שפה – לא יקבל טופס 4 מהעירייה. אבל מי אמר שרק לקטנים מגיע מפגן טיפורגפי מרשים? גם הקיר שלנו רוצה לדבר. ואם אפשר אז בדנית.

הכירו את חברת Design letters מדנמרק, ששמה לב עוד ב-2009 כמה קשה להשיג אותיות לעיצוב הבית או סביבת העבודה, בצבע אחיד, בוגר  ואלגנטי, ללא פיות או נצנצים צבעוניים. כדי לייצר מענה גם למבוגרים חובבי עיצוב גרפי, דגמה החברה אותיות ומספרים מהטיפוגרפיה היפהפייה שיצר האדריכל והמעצב הדני המפורסם ועטור הפרסים ארנה ג'ייקובסון (שאחראי גם לכמה כורסאות קלאסיות ורהיטים שאתם בטוח מכירים). וכיום, למעלה מ-40 שנה לאחר שנפטר, תוכלו לשים יד על האותיות הצרות והארוכות שעיצב, המעטרות כל אחת בנפרד את הפריטים ש"דיזיין לטרס" מציעים, מ-A ועד Z: יש כוסות לבנות עם אותיות שחורות, שאפשר להוסיף להן מכסה עץ ולהפוך לכלי לסוכר או מחזיק אטבים; יש ספלי אספרסו קטנים (שמשמשים גם כפמוטים) שתוכלו להביא למשרד ולוודא שאף אחד לא נוגע לכם בבוץ; יש צלחות או מגבות עם כל האל"ף-בי"ת הלועזי, מיכלי אחסון גדולים וכמובן – אותיות עץ שחורות וגבוהות, או קטנות מחומר אקרילי (עמיד בלחות) שכיף להדביק על הקיר ולכתוב ציטוט משלכם ליד המחשב; או בספרייה, או על דלת הכניסה, תיבת הדואר, מחברות לה ולו, צנצנות שמבלבלות אתכם, בקבוקי שתיה זהים, וכל מה שמחכה לסימן ואות. בקיצור, OMG.

בארוחת החג הבאה ובמקום לשחק ב-"של מי סימן השפתון הזה?" אנחנו שוקלים להתחיל עם כוס לכל דודה, פלוס כל מה שצריך כדי לשרבט מעל הספה "אז נו, מתי אתם זזים?". מילה זו מילה.

 

פריטים לבית ולמשרד של Design Letters – אותיות A-Z להדבקה – 20-25 ש"ח ליח', ספרות – 35 ש"ח, כוסות – 68 ש"ח (פלוס מכסה – 110 ש"ח), צלחות – 120 ש"ח, סט של 4 ספלי אספרסו – 190 ש"ח, כלי אחסון – 190 ש"ח, סט של 2 מגבות מטבח – 89 ש"ח.
להשיג (לראשונה בישראל) ובלעדי ל-TEMA, קריית שאול 20, תל אביב (גבול רמת השרון), 03-6442356; ראשון-חמישי 09:30-19:00, שישי – 09:00-15:00.

[PSGallery=d08xgef6nv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה