19 בינואר, 2011

אוצרות בעליית הגג

במעלה מספרת "גזוז" המיתולוגית בתל אביב מצאנו בשבילכם את אחד הבוטיקים המבטיחים והשווים בעיר

אין, אין על אנרגיות של מספרה תוססת: שיחות שלוקחות בהליכה את "בטיפול", ריכולים שכונתיים מרתקים ומבטי פיק-אפ מתחת לפוני (פלוס עצות בשנקל מהחופפת). והעיקר –  יש זמן ליצור קשרים חדשים עם חצי עיר. הנה, תראו למשל את הִלה בשן, מעצבת אופנה מדויקת ומוכשרת, שהקימה בוטיק שווה בקומת הגלריה של מספרת "גזוז" הוותיקה בתל אביב, שם היא מסתפרת כבר למעלה מעשור.

הִלה שמגיעה בכלל מתחום הקולנוע, התנסתה במהלך לימודיה ב"קמרה אובסקורה" לפני כ-15 שנה, לא רק בבימוי ועריכה אלא גם בעבודות ארט, סטיילינג ועיצוב תלבושות לשחקנים. שנים אחר כך, כשכבר הספיקה לעבוד כאמא וגם כבעלת מסעדה, קיבלה הִלה טלפון מחמיא מסטודיו להפקות טלוויזיה שביקש ממנה לחזור לעצב תלבושות לקליפים, פרומואים, פרויקטים ותוכניות שונות. שנתיים אחר כך, הודות למנעד הסגנונות הרחב בו התנסתה והתבטאה כמעצבת, החליטה הִלה להרים סוף סוף את הכפפה והמחט, ולהתמקצע במה שהיא עושה כל כך טוב באופן טבעי – עיצוב אופנה. שיחה קצרה עם עוזי, הבעלים האגדי של "גזוז" הובילה להקמת סטודיו למותג שלה "Totu" – במעלה המספרה. מאז, וכבר שבעה חודשים, מוכרת הִלה מתחת לאף (או מעל לפן) של כולנו קולקציות יפהפיות בעיצובה, לצד סאמפלים חדשים ונדירים משמות נהדרים – כמו פראדה, מארני, קלואי, פול אנד ג'ו, מיסוני, BA&SH ועוד, שהיא מאתרת וקונה ברשת.

מהבדים האולטרה-איכותיים שהיא מוצאת, צובעת, או מייבאת – כמו משי גולמי איטלקי עם סאטן, משי קרפ, סיבים סינתטיים מיפן, קטיפה משולבת 70% משי, או בדי טישו עדינים – יוצרת הִלה קולקציות בכמויות ספורות ביותר (עד 3 פריטים מכל דגם) ובהם שמלות קוקטיות בגזרות רחוקות מהגוף, גופיות מרחפות וסקסיות, סקיני בגזרה גבוהה, חולצות מכופתרות אלגנטיות או מכנסים מחמיאים וחורפיים שאפילו מתאימים לגברים (תשאלו את עוזי). בין כל האוצרות שבעליית הגג שלה, תמצאו גם נעליים של מרטין מרג'יאלה, סאמפלים שעיצב חוסיין שאלאיין ל"פומה", נעלי Anniel Sport הנוחות שאנחנו אישית נורא מחבבים – ואפילו סדרה שעוזי אייר בעצמו ידנית על סניקרס מבד של "פומה".

קפצו לפרישמן, תעשו קצוות או שורשים, ובזמן שהשיער מתייבש – עלו להִלה ודוגו לכם פנינים אמיתיות. תראו שתתאהבו עד מעל לראש.

קולקציות של הִלה בשן – 260-690 ש"ח (לפני 20%-30% הנחה); סאמפלים חדשים מיובאים מחו"ל – 600-2,000 ש"ח
לפרטים נוספים, Totu, פרישמן 88 (במעלה מספרת "גזוז"), תל אביב, יש לתאם הגעה מראש – טל': 052-3400876, 11:00-19:00.

 

לוקינג גוד. מתוך קולקציית החורף של Toto (דוגמניות: שירי גדני ולירית מאש, צילום: אולה)

 

 

 

 

תשע בכיכר. מתוך קולקציית הקיץ של Totu

 

[PSGallery=4a76raph1k]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה