10 באוקטובר, 2013

אדום-לבן עד הבית

מצאנו את המתנה המושלמת לנודניקים שיש להם הכל - מינויי יין. חכו חכו, גם אתם תרצו כזה

כמו לכולם, גם לנו יש חבר אחד שיש לו הכל והוא לא צריך כלום. ובאמת, רוב השנה זה לא מפריע לנו. עד שמגיע יום ההולדת שלו ואין לנו מושג מה לקנות לו (מניות בווייז? אי בקריביים? לייטר, כמו שאומרים). אבל אז נתקלנו בדבר הגאוני הבא:

מיזם אינטרנטי חדש בשם DeVine, מציע מנוי לבקבוקי יין מתחלפים שמגיעים עד הבית בארגז חמוד עם כל מה שקורה כרגע ביקבי בוטיק מצטיינים מרחבי הארץ והעולם. תודו שכזה עוד אין לכם. את הקונספט המנצח הזה יזמו ושיגרו ארצה לאחרונה גלי פייגין ויעל אבידור, שחוץ מלחבב יין באופן מקצועי, מגיעות מרקע בפיתוח עסקי (היי-טק משהו), נתקלו במועדוני מנויי-יין בסיבוביהן בארה"ב והחליטו שגם לנו מגיע כזה בדיוק. הודות לזיכיון בלעדי שהשיגו עם Direct Wines (חברה שמנהלת מועדוני יין רציניים כמו ה-Zagat Wine, Wall Street Journal Wine ועוד, ועומדת בקשר עם 2,000 יקבים מ-27 מדינות!), תקבלו בארגזים שלכם יינות מעולים שהותאמו לחיך הישראלי, עומדים בכל התקנים החשובים ובהנחות שקשה להשיג לבד. אבל הכי כיף? שמישהו שבאמת מבין בחר בשבילכם (שזה ג'סי בודק, הסומלייה לשעבר של "קרן", "רפאל", "מול ים" וכו'), מבלי שתצטרכו להביך את עצמכם (או לטרחן למוכר בחנות), ופשוט לחלוץ נעליים ובקבוק כיפי בבית ולהרגיש הכי בוגרי נאפה וואלי.

כל מה שצריך לעשות הוא להירשם באתר "דיווין", לבחור את סוג היין (רק אדום או מיקס עם לבן), כמות בקבוקים (6 או 12) ואת סוג המשלוח (עם שליח עד הבית או איסוף עצמי), שיגיע פעם בחודשיים בליווי תפריט חמוד עם הסברים על מה תשתו, המלצות לאוכל שהולך טוב בצד ומידע על היקב שתוכלו לנפנף בו אח"כ לאורחים ולצאת פלצנים אמיתיים. אגב, אהבתם בקבוק אחד במיוחד? תוכלו תמיד לרכוש אותו בנפרד; לא אהבתם? קבלו פיצוי במשלוח הבא. בקיצור, ליומולדת הקרובה אנחנו סגורים עם מתנה בינגו. שנה הבאה? חיבוק גדול וגמרנו.

מנויי יין של "דיווין" – ארגז בסיסי (6 בקבוקים פעם בחודשיים): 174 ש"ח לחודש (או 348 ש"ח לארגז, מחיר ממוצע לבקבוק 58 ש"ח); ארגז מלא (12 בקבוקים, כל סוג יין מגיע כפול): 696 ש"ח לארגז כולל משלוח. ניתן לרכוש בקבוקים נפרדים באתר.
להרשמה ורכישת מנוי (ללא התחייבות, ניתן לביטול בכל עת) – www.DeVine.co.il, טל': 03-3741294

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה