17 באוגוסט, 2008

אֵם כל הפינוקים

טיפול יופי חדש ומיוחד לאמהות מארגן לכן מני-פדי בלי להוריד לרגע את הבייבי מהידיים. לא זזים מפה עד גן חובה

כל כך הרבה כבר נאמר על הקשיים המלווים את תחילתה של ההורות, עד שאין לנו הרבה מה להוסיף מלבד להמשיך ולהפיץ את הבשורה, לפיה בסוף זה עובר: בסוף חוזרים לישון בלילה, בסוף חוזרים לקרוא ספרים ולראות סרטים, בסוף חוזרים להרגיש שוב אנשים נורמליים – הבעיה היא שאצל כל הורה ה'בסוף' הזה מגיע בנקודה קצת אחרת. על עובדה אחת אין מחלוקת: החודשים הראשונים קשים ומתישים, ויש להתגייס ולהקל על ההורים הטריים כמה שרק אפשר. פירוש הדבר שאם אין לאם ולאב הטרי כוח לבשל, יש לפנקם בטייק אווי או בבישולים ביתיים מעשה החברים התומכים. ואם סובלים ההורים הצעירים מחסך בשעות שינה – יש להציע להם בייביסיטר בחינם, למען יוכלו להתנמנם ולאגור כוחות. ואם חסרה לה, לאם העמלנית, שעה שקטה לצורך ענייני טיפוח שגרתיים, שגם פינוק בצידם – יש למהר ולספר לה מה מצאנו.

במכון היופי החדש שפתחה לאחרונה במתחם בזל אישה מקסימה במיוחד בשם סווטלנה דווידוב, עלו על סטארט אפ מהפכני. קוראים לו "טיפול אקספרס", והוא מתאים פרפקט לאמהות צעירות שהשמרטפית שלהן בדיוק הבריזה: מדובר ב-45 דקות של אושר צרוף, במהלכן את יושבת בכורסת מסאז' ענקית, תינוקך בידיך (אפשר גם להניק אותו תוך כדי שהכורסא עושה לך נעים בגב, לא נראה לנו שהוא יתנגד) ומקבלת מניקור בציפורני הידיים ופדיקור ברגליים – בו זמנית! דמייני את הסיטואציה הבאה: רגלייך טובלות במים מבעבעים, ידך האחת נמשחת בלק אופנתי ואילו ידך השנייה מנענעת בעדינות את האפרוח שלך. כמה קצר, יעיל ונוח ובעיקר – נותן לך כזאת הרגשה של מיליון דולר, עד שמתחשק לך לרוץ עם תינוקך הישר אל גינת השעשועים הסמוכה ולעשות סיבוב "שופוני" לעיני כל האימהות. אז מי אמרה 'זמן לעצמי' ולא קיבלה?

טיפול "אקספרס" – מניקור ופדיקור בו זמנית – 200 ש"ח
מכון יופי סווטלנה, איבשיץ 10 פינת השל"ה 3, מתחם בזל, תל אביב. טל': 054-4764120 או 077-5010767. ראשון, שלישי, רביעי, חמישי – 09:00-20:00, שישי – 09:00-13:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה