26 באוגוסט, 2014

תפוס אותי אם תוכל

אמן הרחוב והמעצב המסעיר פילפלד פותח חנות לשבוע אחד בלבד בתוך תחנת הרדיו הזמנית TEDER. רוצו, שלא תבכו שלא אמרנו לכם

מספיק לצרף לנו את צמד המילים "מהדורה מוגבלת" או לצעוק לידנו בשוק "רק היום! רק היום!", והופ, כל המגננות יורדות ואנחנו מתייצבים כמו טטל'ה כדי לתפוס פיס מהאקשן המדובר לפני שייגמר. אז אתם רק יכולים לתאר לעצמכם מה עשתה לנו הידיעה המרעישה הבאה: האמן והמעצב הכה מגניב פילפלד (ניר פלד) פותח חנות למוצריו לשבוע אחד בלבד, בתוך בר-תחנת הרדיו הזמנית TEDER. בקיצור, פופ-אפ בתוך פופ-אפ. הכי מצמצתם – הכי פספסתם. זהו, אנחנו כבר בקופה.

 

את הקו המובחן של Pilpeled, שצמח והסתגנן מתוך הזמנות למסיבות, פוסטרים להופעות וחומרים מחיי הלילה והמוזיקה – אנחנו כבר מזהים מרחוק. אחרי שהפך לסיפור הצלחה ושיתף פעולה בפרויקטים מדוברים שעקבנו אחריהם (כמו בקבוק הוודקה שעיצב לאבסולוט והפך לפריט אספנים; מיתוג פסטיבל "רוקנרולר" המוצלח במסגרתו הגיעו לארץ הפיקסיז; או עטיפת האלבום "החבר אני" שאייר לפורטיס), הוחלט שהגיע גם זמננו לשיתופון פעולה. משהו בנוסח – אתה תעצב לנו מרצ'נדייז פילפלדי, ואנחנו נרכוש אותו מיד. אם תרצו – שת"פילפלד (סליחה, היינו חייבים). והנה השבוע (26.8-1.9/2014) זו ההזדמנות שלנו ושלכם לתפוס ביס מהקולקציה החדשה והמצומצמת שעיצב ותוצג כאמור ברדיו "תדר", כחלק מעונת הפעילות החמישית של התחנה. בחדר של פילפלד, שמשמש כמיני-גלריה מתחלפת, מחכים לכם פריטים עם איורים מקוריים שעיצב בשחור-לבן ובסגנון סקייטרים-אורבני, ביניהם טי-שירטס, גופיות, חולצות בייסבול, כובעים, פרינטים והפתעות מסקרנות ומרגשות (פילפלד תעשה לי קעקוע!).

אגב, בתדר כבר התארחו ועוד יתחלפו אמנים שונים, אבל לפי מקורות יודעי דבר, החגיגה של פילפלד מסמנת את שיא העונה ויוצאת מגבולות החדר לכל המתחם – מהבר, דרך המסכים, השירותים ועד ניידת השידור. נתראה שם, ושלא תבואו לבכות לנו אחר כך – "מאיפה?".

 

הקולקציה החדשה של Pilpeled – מחירי השקה אקסקלוסיביים לחנות ברדיו "תדר": טי שירט – 90-130 ש"ח, חולצת בייסבול – 120 ש"ח, חולצת נשים קרופ טופ – 100 ש"ח, קייסים לאייפון 5 / סמסונג גלקסי – 70 ש"ח.
להשיג לשבוע בלבד, החל מהיום (26.8.14, שלישי) ועד שני הבא (1.9.14) מ-20:00. תחנת רדיו TEDER, בית רומנו, דרך יפו 9, תל אביב

 

פילפלד תעשה לי קייס! מוצרי פילפלד בבר / תחנת תדר לזמן מוגבל


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה