07 בנובמבר, 2018

קדימה, שוֹפ שוֹפ!

חגיגת הקניות הלאומית - SHOPPING IL, נחתה ליומיים בלבד והמרקט איז אול אין. בואו לשחרר כל רסן ועכבה וליהנות מהנחות שלא יוציאו אף אחד פראייר

בעולם בו לכל קבוצה יש יום ומועד לשמחה משלה, מגיע גם לקהילת השופרז-באינטרנט-שאין-מצב-שיצאו-מהבית-בשביל-טי-שירט – חג משלהם. ואתם יודעים מה? היום הוא היום שלכם! וגם מחר!

ואם במקרה נחתתם עכשיו בשמי האונליין המקומיים ואתם חדשים פה – מדובר בחגיגת SHOPPING IL המסורתית, יומיים של הנחות קיצוניות בכל רחבי המרקט והסייבר המקומי, שהושקה בשעות הקטנות של הלילה ותימשך עד מחר בחצות. כך שבזמן שנמנמתם, גמדים טובים וחפרני אינטרנט מקצועיים, עברו מוצר מוצר, מדף מדף וקליק קליק – כדי לחתוך מחירים, להוריד כמה שאפשר ולעשות לכם עוד קוועץ' קטן – כדי שתנעצו את כל מה שרציתם, בהנחות שמרחיקות לכת, עד 70%. משוגעים, הפרזתם.
 
מה שאומר – שכל מה שהשארתם בטעות בסוף העגלה ולא נגרף עדיין, כל פריט שסימנתם לעצמכם תוך תפילות לאלוהי ההנחות, כל מתנה שהטילו עליכם לקנות ואין לכם שניה פנאי – עומדים להתממש בדיוק עכשיו, ולהשאיר אתכם עם המון עודף בכיס. תראו למשל מה קורה במחלקת הנעליים והסניקרס הסתוויות; או על מדפי התיקים; מתחם הקולינריה שלנו; הפינה לילד; או דווקא באזור הלבשת הבית – יש הכל מהכל ועם ים מדבקות מבצע אדומות ומגרות.
 
אל תתנו לנו לעכב אתכם עוד רגע נוסף: שימו את הגננת בממתינה, אספרסו קצר, כדור קונצרטה ואתם בפנים. התחילו באוסף הפריטים הכי נחשקים שמצאנו מרחבי הסייל, והמשיכו כאילו אף אחד לא מסתכל מעבר לכתף (בוס, זה קשור לעבודה!). קדימה, אנחנו מחפים עליכם.

וחג שופינג שמח לכולם!
 
יומיים של הנחות SHOPPING IL – עד 70% הנחה בכל רחבי המרקט (בתוקף עד מחר, 8.11.18, 23:59)
לאוסף המוצרים החגיגי שאצרנו מהסייל – בואו הנה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה