10 במרץ, 2020

צייר לי שידה

הרהיטים המהפנטים שרן אבקסיס מעצב, מתעוררים מההדמיה לחיים ומגיעים עד אליכם להרכבה פשוטה בבית. כך תבנו את פאזל חדר ילדים שחלמתם לגדול בו

לו יכלנו לקבל עבור כל התלבטות שלנו בחיים איזו תמונת הדמיה קטנה, הייאוש באמת היה נעשה יותר נוח. מעין הצצונת שתאפשר לדעת מראש איך יישב עלינו הג'ינס / הפוני / חיים במושב / ילד רביעי, והופ! ההחלטה מעולם לא היתה קלה ופוטוגנית יותר. ועל הטריק החכם הזה עלה למשל רן אבקסיס, מעצב, נגר ואיש כפיים נמרץ, שבעזרת דימיון, טעם מעודכן ויכולות מחשוב מטורללות – בונה את החדר שתמיד חלמתם לגדול ולגדל בו, מהעריסה ועד האוניברסיטה (תרתי).

אחרי שלמד הנדסת בניין והפך לקבלן פרויקטים, נחשף רן לבקשות אישיות של הלקוחות, שלא היססו להתייעץ ולבקש שיתכנן גם את הריהוט בבית שבנה עבורם. במהרה ובמסירות נכנס רן לעובי הקורה (סורי, משחק מילים מתבקש), למד והעמיק בתוכנות השרטוט האדריכליות, וגילה כמה הוא נהנה לייצר הדמיות ברמה גבוהה ועד הפרט הטכני הקטן ביותר, שמעניקות ללקוח תמונה ברורה של הרהיט בסביבתו הייעודית (מאויירת מאפס או על גבי צילום החדר האמיתי שתיכננתם לחדש). בהמשך, כל פאה וחלק מהשרטוט המדויק שהכין, עוברים למכונות חיתוך מיוחדות, שמנגרות ומייצרות כל רכיב מהרהיט בנפרד (בשיטת CNC, למביני בניין) מלוחות עץ ליבנה גדולים ותוך חשיבה על אריזה חכמה ושטוחה, שינוע נוח והרכבה עצמית פשוטה. לבסוף, הכל נשלח עד אליכם, כך נשאר רק לחבר בקלות את הפאזל היפה הזה, ואברה קדברה – ההדמיה מתעוררת לחיים. זה בסדר שנשמור אותך בטלפון "נגרן המוכשרן"?

לפני כמעט שנתיים, ובמקביל לעבודתו על בתים ועיצוב חללי מגורים משגעים למבוגרים, פתח גם קו פריטים קטנים ורהיטים לחדרי ילדים בשם RANCO, המציע מוצרים מקוריים פרי דמיונו, או חלומות שהגשים למעצבים מקצועיים שעובדים עימו, שתוכלו להתאים לעצמכם אישית מבחינת גודל, צבע ובמשך גם סוג העץ. יש כאן למשל לול יפה בסגנון נורדי; מטבח קטן וחלומי; מיטות לכל שלב עם זוויות מעוגלות (כולל קומה תחתונה נשלפת לאירוח); שידות החתלה עם ידיות חכמות (ומסגרת עץ לתלייה נוחה מעל); בית-קטן עם גג המשמש כמשטח יצירה; מנורת-ג'ירפה; כסא ושולחן בצורת פיל; לוח-לוויתן-שחור; מיטה במסגרת "אוהל" מגניבה (יקום האינדיאני שייסרב ללכת לישון בזה); ואפילו מלוּנות ומיטות לחיות מחמד; ועוד שורת רהיטים פשוט מהפנטים. הכל מיוצר כאן, באווירה בוטיקית וקסטיום-מייד, שמאפשרת לקבל במשלוח את חדר הילדים שחלמתם עליו, ואז לשבור את הוואטסאפ עם תמונות לכל ההורים בכיתה. תדמו את זה.

רהיטי ילדים (להרכבה עצמית ובמשלוח עד הבית) – החל מ-125 ש"ח (למתלה ינשוף) ועד 3,200 ש"ח (שידת החתלה עם גג)
להשיג בחנות RANCO, באתר הרשמי, או בטל': 052.5209928 (רן). לפרטים ולהצצה לתהליך הייצור וההדמיה – פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב

שובליקו, מהר למיטה המרהיבה הזאת ולישון! מיטת "אמה", בעיצוב מקורי של RANCO

שובליקו, מהר למיטה המרהיבה הזאת ולישון! מיטת "אמה", בעיצוב מקורי של RANCO

 

 

 

 

קדימה אינדיאנים, פיפי ולאוהל! מיטה והדמייה ממוחשבת של RANCO

יקום האינדיאני שיסרב לישון בזה . מיטה והדמיה ממוחשבת של RANCO

 

לשחק בקטנה, לחלום בגדול. מטבח ופינת יצירה על פי הדמייה ועיצוב מקורי של רן אבקסיס

לשחק בקטן, לחלום בגדול. מטבח ופינת יצירה של RANCO

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה