25 ביולי, 2018

פנאי פלוס

מיליון סדנאות קיץ פרטיות, קייטנות בית מעולות, הפעלות DIY וטיפים הוריים שנוסו בדם, ידע ודמעות - יעזרו לכם לצלוח את מדבר הנצח עד 1 בספטמבר (כולל תהומות החגים!). לזכור, לשמור ולשלוח לנו בונבוניירות למערכת

היה והתרחש לנגד עיניכם (הנוטפות זיעה) מקרה מחריד אך קלאסי וסביר בהחלט בו הצאצא מסרב להיכנס לקייטנת "נחשים ומכייפים" מחזור ב' (שחיכיתם לה עוד ממחזור א' שנה שעברה); והיה ורכז שכבת "טודו בום" מבקש שתבואו לאסוף אותו ואת הצ'קים חזרה, פחות קנס ביטול בדקה ה-109 – או אז ייתכן ותגלו שנשארתם קירחים מכל כיוון אפשרי. בוא חמודי, בקייטנת "עוד שניה מפטרים את אמא" נותרו מקומות אחרונים.

ובכן, לפני שאתם נשברים ופותחים הרשמה לקורס הכנת סליים בסלון, שלפנו לכם היישר ממחלקת הפנאי העמוסה במרקט, שלל סדנאות יצירה רלבנטיות בדיוק לעכשיו, במגוון תחומים, שרק מחכות לידיים העמלניות והמשועממות של הילדים: אפשר למשל ללמוד לרקום עם נטע ותולי; או להרים מסיבת תה וימי כיף ב"חדר החלומות של מיכל" (סבתוש, זה ביום שלך). אפשר להתארגן עם עוד חברים / אחים וללכת על סדנת בובות גרב מצחיקות או דווקא סבונים יפים. יש סדנאות נגרות מהממות של שירי גולדשטיין שיכולות להוציא אתכם תוך 4 שעות עם טירת אבירים / בית בובות / חניון מכוניות / ספסל וכל רעיון שאפשר לנגר יחד. טובה כהן תעזור לכם ליצור בקרמיקה; ליאת קירס תלמד איך להכין לוכדי חלומות או תכשיטי בד; ומי שרציני – שיירשם לקורס עיצוב אופנה וטרנדים, תפירה, גזירה וכל כישור שיוביל אתכם לתצוגת גמר אצל ג'ני אגאסאנדיאן.

אם תמהרו אולי תתפסו מקומות ומספריים אחרונים בקייטנות הבד המשובחות של שרון ענתבי מ-TWO DOTS (וניתן גם להזמין סדנה פרטית); או בסטודיו למגזרות-נייר של אפרת חסון דה-בוטון; בסדנאות האוריגמי השוות של מורן אלחלל; או בימי היצירה בנייר המדהימים של אושרית בן-גל מ-Crafty.

אם כל זה לא הולך, אפשר גם להוריד בזיל הזול קבצי פעילויות דיגיטליים מעולים להפעלה ביתית מ"אפונה"; לרכוש ערכת-קיץ ובה 16 פעילויות וחומרי יצירה של סטודיו Plan C; לתת להם בית ענק מקרטון לצביעה (תאריך כניסה: פסח 2019); לגנוב רעיונות ממרתה סטיוארט בספר היצירה המטמטם שלה לילדים; לחקור את מדף משחקי היצירה מעץ השווים ביותר של KIPOD או להעמיק שוב בערכות המדע המגניבות של 4M. לא חסר.

ולסיום סיומת? קחו מכאן טיפים וטריקים שניסו ותיעדו בזמן אמת הורים מיואשים וחכמים יותר מאיתנו. על לא דבר. נתראה פה שוב לפני חגי תשרי?

עוד סדנאות וקורסים לכל גיל – כאן; חומרים ומשחקי יצירה שווים לילדים – מכאן

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה