22 ביולי, 2013

פותחים את כל הקלפים

משחק "אמת או חובה" זוגי שיצרו שי אביבי ומיכל ליבדינסקי מבטיח לכם ערב ג'וסי במיוחד עם ריבים וצחוקים שכל זוגיות חייבת לעצמה

ט"ו באב. החג הכי זוגי ומפחיד על הקלנדר. לאור אירועי העבר, רמת הציפיות שלנו מהערב לא בשמים, ולשני הצדדים די ברור שזה ייגמר בבכי. אבל רגע, משחק קלפים שהתגלגל אלינו (די מזמן…), הזכיר לנו פתאום שאפשר להעביר את היום הזה, ובעצם כל יום אחר בשנה, בצחוקים לא נורמליים בסלון. בדיוק מה שהזוגיות שלנו צריכה (זה, וחופשה בזנזיבר. ומכונת אספרסו. וזהו).

למשחק הקלפים הזה קוראים "אמת או חובה: זוגיות" וליוצרים שלו קוראים שי אביבי ומיכל ליבדינסקי, זוגתו המקסימה. לפני שנתיים, ומתוך סדנאות זוגיות שערכו, שמו לב שי ומיכל כמה קל לגעת בנושאים רגישים על ידי משחק, שמוריד קצת פומפוזיות ומכניס הרבה ספורטיביות למקומות הכי חשוכים. מה שהחל כסבב שאלות שמיכל כתבה ידנית על כרטיסיות, הפך עם הזמן והביקוש הגובר לכדי משחק אמת או חובה סופר-מדליק, שמגיע בשקיק בד יפה ומכיל 30 קלפי "אמת" ו-20 קלפי "חובה". כל אלה יחד, יגרמו לכם (בעזרת לא מעט צ'ייסרים) לפתוח את הלב עד הסוף ולדבר באהבה גם על נקודות מביכות. איך משחקים? יושבים זה מול זה, שניים, ארבעה או עד 30 זוגות (אם אתם בקטע המוני), מחלקים את הערימה לפי "חובה" ו-"אמת", מניחים בקבוק במרכז (אפשר גם בלי), וממש כמו במסיבות הכי סוערות מכיתה ה', מתחילים לסובב. כל אחד בתורו (או לפי סדר הישיבה) בוחר שאלת אמת או משימת חובה, שפותחות מיד סשן סיפורים מפתיע למדי. צפו להצפת נושאים קריטיים (איך לא רבנו על זה קודם?) כמו "מה דעתך על זוגיות פתוחה?"; "ת'אמת, אתם עוברים לו/לה על האסאמאסים?"; "ספרו על ריב מלוכלך במיוחד"; ואפילו "כמה פעמים רצית לעזוב את הבית?". זהירות, נפתחנו.

בקיצור, לא משנה מה אתם עושים היום, סגרנו לכם את הפינה לכל טיול עתידי עם החבר'ה (אין כמו לגלות שכולנו מנסים לשרוד באותה סירה מקרטעת).

משחק קלפים "אמת או חובה: זוגיות" של שי אביבי ומיכל ליבדינסקי – 88 ש"ח (לא כולל דמי משלוח).
להזמנות (בדואר לכל חלקי הארץ, תשלום בצ'ק או מזומן) – טל': 050-2250071, avividinsky@gmail.com או בדף הפייסבוק "כאן גרים בכיף שי אביבי ומיכל ליבדינסקי" (חפשו בעמוד את הפרטים על המופע הזוגי "באושר ובעושר – הסיפור האמיתי" של שי ומיכל).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה