03 בספטמבר, 2020

עשינו שוק

לא תאמינו מה בישלנו לכם: שוק אוכל מקוון חדש וייחודי מסוגו בארץ, המוקדש כולו לתוצרת מקומית טריה ומשובחת, עם הדוכנים, המעדניות והיצרנים המיוחדים ביותר. בואו לשופינג גורמה מגוון ומגרה, שיגיע בלחיצת כפתור עד אליכם, בלי לזוז מהכיריים. בתיאבון!

מריחים את האדמה הטרייה? שוק האוכל המקוון של מרמלדה מרקט, תמיד פתוח!

נו, אז איך לכם בינתיים עם ההסתגלות לשנה החדשה ולמסגרות הישנות? כמו לרכוב על אופניים רק עם מסכה, ידיים מחליקות מאלכוג'ל ובמדרון תלול? ככה חשבנו. אבל עזבו אתכם מכל הריגושים הרגילים. היום יש לנו בשורות טריות והכי חדשות מהניילון הנצמד שאפשר. או במילים אחרות – תראו מה בישלנו לכם הפעם:

אנחנו גאים ונרגשים לפתוח את שוק האוכל המקוון של מרמלדה מרקט! כן כן, אנחנו תמיד רעבים פה למשהו חדש, אתם יודעים.

אז עכשיו כבר לגמרי אפשר לגלות שאחרי קרייבינג ארוך, שלב טעימות מדוקדק ובישול על אש קטנה – החלטנו להקים שוק אינטרנטי יחיד במינו בארץ (וייתכן שגם בעולם! ברוריה, את חוזרת אלינו לגבי זה?), שמאפשר לכם להגיע באופן מקוון ומידי אל כל סוג של תוצרת חקלאית ומעדנים משדרגי חיים שתוכלו להעלות על דעתכם: יש כאן בשרים, דגים מובחרים או הצעות לתחליפים שווים, פירות וירקות טריים, פרחים מיוחדים, גבינות משובחות כמו גם אלו האלטרנטיביות, תבלינים כיפיים, יינות בוטיק שווים, בירות מקומיות, דבש מעולה, שוקולדים בעבודת יד, ושלל מנות מוכנות מראש (שמגיעות אפילו עם הסל של הפיקניק!). בקיצור, במרקט, כמו במרקט שאתם כבר מכירים שנים – יש די הכל מהכל. ומה שנגמר? יגיע טרי על הבוקר מחר.

ועוד לא דיברנו על האנשים הטובים שמאחורי הדוכנים (הכי טובים! עשינו סקר שוק), שלראשונה יכולים להציע לכם גם אינטרנטית – את מרכולתם הארטיזנלית; כמו "האחים חומוס ובניו" של דני אקשטיין החומוסאי הסודי שלנו (ומעכשיו גם שלכם, עד הבית!), או פותה חלבי שמבשלת בדליית אל כרמל אוכל דרוזי עם צמחי מרפא מכשפים; יש פה גם את "סינדיאנת הגליל" המציעה שלל מעדנים ושמנים למען קידום נשים יהודיות וערביות; ואפילו הדליקטסנים המיוחדים שישראל אהרוני בכבודו ובעצמו מצא לכם (פילה אנשובי אורטיז ורכז רימונים מאיראן, מישהו?); ועוד המון בשלנים, אופים, גבנים, מוסקים, ייננים וחקלאים מקסימים, שסידרו לכם מדפים עמוסים כל טוב.

אבל הכי דובדבן על הקצפת? אתם אפילו לא צריכים לסחוב את הסל הכבד הביתה או למצוא חניה בשוק לפני הלחץ על הדגים. הכל יגיע אליכם, מבלי שתוציאו את האף מהמטבח (מהיום אמרו – "עשינו שוקורונה!"). נשאר לכם רק להכין את הרעב ולהתחיל לבחור מה תרצו לבשל לנו חזרה.

בתיאבון שיהיה! אנחנו כבר לגמרי עם הלשון בחוץ.

.שוק האוכל המקוון של מרמלדה מרקט – פתוח מהיום, כל היום!

 

קחו טעימה ראשונה. (מימין ובכיוון השעון): שמן זית, "עץ השדה"; יין סמיון-סוביניון של יקב פלדשטיין; מיני טארטלטים, "ארוחות קטנות"; תאנים מובחרות, מ"המושב"; פקאן בחלבה, "ארץ בראשית"

 

רוצים לשמוע על הספיישלים שלנו? (למעלה מימין ובכיוון השעון): "עוגת הגאווה" של מורן גיל; ארטישוק בגריל מ"קצביה בשינקין"; מארז מיני מגנום בעבודת יד של "שוקולוקו"; כדורי לאבנה, "הגבנייה"

 

בואו לעשות איתנו שוק. (למעלה מימין ובכיוון השעון): כיכר שיפון, Bread & Bakefest; המאכלים הדרוזים מדליית אל כרמל של פותה חלבי; רוטב שזיפים ותבלינים, מ"השוק של פרנצ'סקה"; חומוס קלאסי, "האחים חומוס ובניו"; דבש טבעי טהור משלל תמציות, "צוף"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה