29 ביולי, 2015

סין סיטי

שליחנו ליעדים בעולם שאנחנו נראה רק במסע עולמי עם אייל פלד, חזר הפעם מסין. קחו אתכם 3 נקודות יפות ונכונות בבייג'ינג, למקרה שתצטרכו

#1 מה – מתחם Sunlitun
המהות – כל חנויות העל שחיפשתם במקום אחד
דבר המבקר – "פירוש השם הוא 'כפר שלושת המַיילִים' (עוד לא גיליתי למה). מדובר במתחם פתוח וענק ברובע צ'אויאנג בבייג'ינג (בין הרינג השלישי לרינג השני), שמכיל מספר רב של ברים, מסעדות וחנויות הכי עדכניות שאפשר. הוא קרוב לאזור השגרירויות הזרות ולכן חביב הן על זרים והן על מקומיים. כל מעצבי העל נוכחים שם, וכן גם חנות הדגל של אפל, אדידס, אמריקן אפרל, יוניקלו, ועוד. גירסה סינית של נמל תל אביב שלנו. הכל נורא יקר (מוצרי יוקרה מקוריים עולים בערך כפול מניו יורק!) אבל נעים להסתובב ולשטוף את העיניים בכפר המרהיב הזה (ופה גם מצאנו מלון ומסעדה מעולים, ראו בהמשך)".
Taikoo Li Sanlitun Village
Chaoyang District, Beijing, China


#2 מה – Opposite House
המהות – מלון בוטיק מהחלומות הרטובים של כל ארכיטקט

דוש מעץ. מתוך אחד החדרים של "אופוזיט האוס"

דוש מעץ. מתוך אחד החדרים של "אופוזיט האוס"

דבר המבקר – "מלון הבוטיק הסופר שיקי הזה מאוד יקר, אבל המיקום פרייסלס: באמצע מתחם Sunlitun (ראו סעיף קודם), בטווח הליכה מהמון חנויות, ברים ומסעדות שוות. המקום מעוצב מאוד, על סף ההגזמה, אך עשוי בטעם ונח להפליא. הצוות צעיר, יפה ונמרץ, ארוחת הבוקר מצוינת והמסעדה המגניבה ממוקמת בקומת המרתף. החדרים מקסימים וגדולים, עם אמבטיה מעץ (מתי עוד יצא לכם להתקלח ככה?) וכל השכלולים הכי אחרונים. שונה מאוד ממלונות בייג'ינג הגדולים, ומומלץ למיטיבי סין שמחפשים לגוון בתחום הלינה (ויכולים להרשות לעצמם)".
The Opposite House
Building 1, Taikoo Li Sanlitun North
No. 11 Sanlitun Road
Chaoyang District, Beijing, China

 

יש לכם חדרים בלובי? מלון Opposite House

יש לכם חדרים בלובי? מלון Opposite House


#3 מה – מסעדת
MOKA Bros
המהות – הגרסה המקומית ל"אורנה ואלה"

אבל לביבות בטטה יש לכם? מסעדת MOKA BROS

אבל לביבות בטטה יש לכם? מסעדת MOKA BROS

דבר המבקר – "מסעדה מערבית ומאוד לא אופיינית למרכז בייג'ינג, שמציעה אוכל טרי, בריא וטעים כמו סלטים, מיצים סחוטים וכדומה. נוכחות בולטת לקינואה, בטטה וחברותיה (ראו הוזהרתם). היינו שם עם זוג ישראלים שחיים בבייג'ינג, והאווירה נעימה ביותר, סינים וזרים מעוצבים על גבול ההיפסטרים. למי שנמאס לו קצת מהאוכל המקומי, זו אופציה טובה – הגרסאות המקומיות לסטקייה או פיצרייה הן הרבה פעמים יקרות ולא ממש טעימות".
MOKA Bro’s Sanlitun
Nali Patio G/F NO.81 Sanlitun Beilu
Chaoyang Beijing, China
כל יום 08:00-22:30 (ארוחות בוקר עד 10:30)

רק בריאות. מתוך תפריט מוקה ברוס'

לא רק בריאות. מתוך תפריט מוקה ברוס'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה