13 ביוני, 2010

אמא קנגורו

המנשא של אפריקוקו מקיים איזון נדיר בין פונקצוינליות ליופי. מי אמר שחלומות לא מתגשמים?

מי שניסה מנשא, אומרת כל אמא מנוסה, הבין מיד שמדובר בפתרון נוח לכל הצדדים: ההורים נהנים מזוג ידיים פנויות ומתינוק מרוצה שמתנמנם להם על החזה, ואילו העולל עצמו מתפנן על ערסול נעים ומרוויח מבט חופשי אל העולם שבחוץ. אלוהים יודע שהיינו נותנים הכל כדי להיות לרגע אחד מעורסלים במנשא מפנק תחת כתפיו החסונות של הורה אוהב. אבל, בואו נשאיר את הפסיכואנליזה בצד ונחזור לעניין לשמו התכנסנו.

השוק מוצף בכל כך הרבה מנשאים, שנראה שעוד בטרם ננסה את כולם – נזכה ללוות את ילדינו אל שערי הבקו"ם. יש מנשאי צד וגב ואמצע וצד וכתף ומותן, לכל העדפה ובכל צבע. אנחנו פגשנו לאחרונה את ה"אפריקוּקוּ" – מנשא כותנה טבעי חדש שמייצרות שתי אמהות-מעצבות. זהו מנשא צד המצויד בטבעות כסף או זהב (ring sling) שמיוצר מבדים אפריקאיים מסורתיים (100% כותנה). ה"אפריקוקו" תומך בתנוחה הטבעית של גוף התינוק, ומאפשר קירבה פיזית רציפה בינו לבין ההורה. הוא רב תכליתי ומתאים לשימוש במגוון תנוחות, וכמובן שמאפשר גם הנקה. ה'זנב' החופשי של המנשא יכול לשמש לכיסוי לראש התינוק בימי שמש או בזמן ההנקה והמנשא עצמו יכול לשמש גם כשמיכה קלה, כמצע או כמגן שמש. אחרי תקופת הסתגלות קצרה מצאנו את התנוחה החביבה עלינו ולמדנו לתפעל את המנשא תוך שתי שניות. והאמת היא, מעבר לזה שהתמכרנו די מהר למנשא הזה, הוא לגמרי משדרג את ההופעה שלנו וכבר התחלנו לחשוש מהימים שנאלץ לאפסן אותו בבוידעם.
לסיכום, מדובר בנחמה אמיתית לאמהות שעל אף העיניים העייפות שלהן, והבגדים המוכתמים שלהן (שנראים כבר כמו פריטי וינטג' נדירים של מעצב מטורלל מהסיקסטיז), מתחשק להן להסתובב בנוחיות עם תינוקן ולפזר מנות קטנות של טעם טוב.

מנשא אפריקוקו (מתאים לגילאי 0-3) – 295 ש"ח. להשיג ב"בייבי טבע" (דיזנגוף 231, תל אביב) ו"עומר" (יהושע התלמי 4, נווה צדק, תל אביב), ברשת "ילדותי" ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ, וכן בקניה טלפונית או באתר afrikookoo@gmail.com. לפרטים, טל' 052-6689910.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה