07 בפברואר, 2012

משחקות אותה

חולמת לעלות לבמה עם הנאמבר מ"שיקגו"? לומדת שנים את המונולוג מה"שחף"? נטע נדב נותנת הזדמנות לכל מי שהמשחק מדגדג לה בבטן

כשהיינו ילדים בגן, יצא לנו לשחק פעם בהצגת חנוכה (נר שלישי, אל תתלהבו). אבל גם אחרי האקספוזיציה של שני הנרות הראשונים, כשעלינו ברעד לבמה ונתנו את הסולו הקצרצר שלנו, אבא בכל זאת לחש לאמא בגאווה: "תפנית בעלילה, ההצגה מתחילה עכשיו…". לאחרונה, ושנים אחרי שהסתובבנו עם הרגשה פנימית שהנה אוטוטו מגלים אותנו, רוברטו מתקשר ואנחנו עוזבים את העולם המשמים, שהוא תפאורת חיינו לטובת הבמה הזוהרת – פגשנו פתאום בנטע נדב והדברים החלו להיראות מוחשיים יותר מאי פעם.

נטע בעלת MFA בתיאטרון מאוניברסיטת תל אביב, היא שחקנית ויוצרת מוכשרת במיוחד, וגם אישה צעירה ומלאת קסם. בין השאר, ופעם בשבוע מנחה נטע קבוצות תיאטרון לחובבים, או יותר נכון לחובבות. התרגשנו עד דמעות כשצפינו בהצגה בה הציגה קבוצת הנשים של נטע, באמצעות הקראת מכתבים, סיפורי חיים אמיתיים ונוגעים ללב, באמצעותם התוודענו לכל אחת ואחת – מצעירת המשתתפות (בשנות העשרים לחייה) ועד לבוגרת שביניהן (בת שמונים, הייתם מאמינים?). מיד בדקנו איפה נרשמים.

מתברר שמדי שבוע בימי רביעי מתכנסת לה קבוצה קבועה של נשים, באולם המשופץ של ויצ"ו ברמת אביב הירוקה, ובהדרכתה המסורה של נטע – נכנסת לעולם התיאטרון. במהלך המפגש, מתנסות הנשים ביחד ולחוד במשחק, בתרגילי תיאטרון, בעמידה על במה – וכל אחת מקבלת הזדמנות מיוחדת ומרגשת לבטא את עצמה בדרך שתבחר באמצעות העולם הקסום של התיאטרון.
המפגשים נוגעים באלמנטים שונים של משחק ויצירה, תנועה, קול, עבודה עם טקסטים, דמויות, אימפרוביזציה, סיפור סיפורים ועוד. הקבוצה אגב מתאימה לכל אחת, בכל גיל ובלבד שיש בה רצון וסקרנות לחוות חוויות חדשות. כל אחת מהמשתתפות מקבלת הזדמנות מיוחדת לביטוי אישי, כזה המייחד רק אותה. וכל מפגש מביא איתו למידה הנאה וגם התרגשות. הופ, מה זה על הכתף? אבק כוכבים? קדימה, מנטורים, תסתובבו, תסתובבו.

קבוצת תיאטרון לנשים של נטע נדב
לפרטים נוספים ולהרשמה – טל': 052-2926721 (נטע), neta.nadav@gmail.com

 

הדור הבא. קבוצת התיאטרון לנשים של נטע נדב


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה