03 בדצמבר, 2020

מדוע הילד צחק בחלום?

משחק חדש וחכם מבית "חלום לי" עוזר לכל המשפחה לתהאמן בלדבר ולהקשיב זה לזה ולתרגל מיינדפולנס אמיתי אפילו מבלי שידעתם. בוא קטני, מהיום לשתף - נהיה הרבה יותר כיף

שחקו אותה. המשחק החדש "חולמים ביחד" מבית "חלום לי" – עכשיו במחיר השקה מיוחד לקוראי מרמלדה

ירים את היד כל מי שהתסריט הבא מוכר לו:
"שובליקו, איך היה הגן?"
"כיף"
"עם מי שיחקת?"
"עם בת הבן. ועם טחב. אולי. לא זוכר"
"וקרה משהו? כי ג'ני הסייעת הרפואית אמרה שקצת בכית…"
"לא זוכר…"
"איך אתה מרגיש עכשיו?"
"כיף."
אפשר להוריד ידיים, הבנו את התמונה. ובכן, אם מישהו בקהל מאס באמלו"ק מקודד מעין זה, ושוקל לשכור מדובבים מהשב"כ כדי לדלות מידע על עולמם הפנימי של הדיירים שחולקים אתכם בית ושם משפחה – יש לנו חדשות טובות. כל מה שצריך לעשות הוא רק להזמין אותם לסבב מהיר של "חולמים ביחד", משחק המיינדפולנס החדש מבית "חלום לי". סה טו.

בתוך קופסא יפה הנסגרת במגנט, מחכים 30 קלפי משימה מאויירים עם הדמויות מסדרת המשחקים האהובה (המומלצת על ידי מכון אדלר, שפותחה על ידי מומחי פסיכולוגיית ילדים, הדרכת הורים ו-NLP). כל משתתף ינסה בתורו להשיג כמה שיותר קלפים בכדי ליצור שלישיות, המחולקות ל-10 קטגוריות, או למעשה 10 נושאי שיחה (סקרנות, אהבה, חברים, מעשים טובים, צחוק, יצירתיות ועוד). כדי להשיג קלף – עליכם לבצע את המשימה הרשומה בו, המותאמת לקטגוריה אך תמיד דרך האיפיון של הדמות המופיעה בקלף: מרשמלו החתולה מזמינה למשל להתרכז בכאן ועכשיו; טופי הקוף מסייע לתרגל חשיבה על העתיד; ושוקו הפיל מכוון את נקודת המבט שלנו לעבר העולם והזולת שסביבנו. כך שאחרי רבע שעה פלוס-מינוס, תגלו לא רק מי המנצח שצבר הכי הרבה שלישיות, אלא הרבה מעבר: מה מסקרן אותם, מה הם היו שמחים לעשות מחר, מה הוא חבר טוב עבורם, איזה מעשה טוב הם עשו היום; ועוד. ובכל משחק מחדש – התשובות משתנות בהתאם לקלפים שנשלפים, לטיימינג ולמשתתפים.

את כל התשובות שחובה לנצור – אפשר למלא גם ב"מחברת החלומות" המצורפת מתנה, ובה רשימות אישיות כיפיות למילוי, כמו "מה הכי מצחיק אתכם" או "למי הייתם רוצים להודות" (על לא דבר, קטני!); ואז לשלוף אותה שוב בטקס בר-המצווה ולהתענג על כל הגיג וציטוט שעלו פה. מי שצריך עוד דרבון קטן כדי להיפתח – יקבל גם מדבקה מעודדת מדף המדבקות לקישוט שבקופסא, ויצא אלוף אלופי המיינדפולנס המשפחתי. או במילים פשוטות: המשתף שהיה איתו הכי כיף!

כך שגם אם מעולם לא שמעתם על המושג הרותח הזה, למעשה כולכם תירגלתם אותו: הענקתם תשומת לב קשובה, הייתם נוכחים ברגע, הפניתם זרקור למחשבות ולרגשות, והגברתם את הידע והמודעות העצמית שלהם כדי שיוכלו לתקשר טוב יותר כל חוויה פנימית.

אנחנו שלפנו את המשחק במהלך פליידייט של בן ובת 6.5 (בחשש מה משאלות כמו "אבל איפה זה מתחבר לפלייסטיישן"?). שיחקנו, שיתפנו, נרגענו והיתאמנו בלהקשיב (יותר מאתגר מטאקי, נשבעים). שמענו תשובות שלא חשבנו אפילו לשאול, גילינו רגעים קטנים שרק הם יכולים לדלות מהיום יום שלהם, חשפנו קצת משלנו, ופייר? נהנינו כל כך שהמשכנו מיד לסיבוב נוסף (והפעם בלי לתת להם לנצח!). אחרי שסיימנו, השארנו לשני המיינדפולנסרים זמן לעצמם, ובסופו התברר שהם פשוט המשיכו לדבר (!!) ונסחפו לכיווני שיחה חדשים שלראשונה לא כללו סליים / ג'אסט דאנס / ברול סטארז. חלום לנו.

לקראת ערבי הדלקת הנרות הבאים עלינו לשעמם, פתחו משחק ותראו איך פתאום כל הבית לא רק משתתף – אלא משתף.

המשחק החדש מבית "חלום לי" – "חולמים ביחד" – עכשיו במבצע השקה מיוחד ובלעדי לקוראי מרמלדה – 79 ש"ח (במקום 99 ש"ח; כולל מחברת חלומות ודף מדבקות מעצימות)
להשיג בלעדית בחנות האונליין החדשה. פרטים נוספים בפייסבוק ובאתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה