21 בדצמבר, 2017

לו, לה ולח

מותג הטיפוח הגברי, "מעפילים", מרחיב את פעילותו המבורכת, ומציע תכשירי לחות מעולים לטיפול בכל לחי סדוקה שזקוקה לריכוך. כך נראה מבצע העפלה ב'

אוקי, אז זרזיף של טפטוף של טל – זה לצערנו טו מאץ' לבקש מהחורף הנוכחי (אדוני, תתקדם לקופיפי, אתה הזוי). אבל שאר סממני העונה, להלן – קור מקפיא בלילות, חיסוני שפעת שלא עובדים ו-3 מגפונים חדשים – זה יש פה גם יש. והתסמין המובהק מכולם, שמוכיח שאנחנו באקלים הנכון לשנה? יובש בלחיים. במרפקים. במצח. בלוח השידורים ("ארץ נהדרת", אל תצאו ללקט לעולם!). ובכן, לפחות בעניין האחרון, נדמה שמצאנו פתרון לכל חבר סדוק במשפחה:

כבר שנה בערך שאנחנו שומרים לעצמנו את המרקחת הכי סודית וממכרת בבית – שמן טיפוח לעור פנים גברי, ובמיוחד לזיפים של הבחור שמתגלח לסירוגין אצלנו באמבטיה. השמן המדובר, ועוד שורת מוצרי גרוּמינג מעולים, טבעיים ופועלים (!), של מותג הטיפוח המקומי "מעפילים", נולדו בסוף 2015, במוחו הקודח של יונתן קרן, המייסד והמנכ"ל; ושל שותפו לחיים ולמסע – דורון בדוח, מעצב גרפי וממתג. בתור בחור מזוקן, נהג יונתן לחזור מנסיעותיו לחו"ל עם מיני שמני זקן טבעיים שייבא לעצמו ולחברים. משנגמרו מהר יותר מששיער, החל להתנסות ולרקוח בעצמו שמן שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים שחיפש. אחרי ניסיונות בשמנים אתריים טהורים מבסיסים טבעיים לחלוטין, נולד כאן מתחת לשפם שלכם שמן ה-"מעפילים" הראשון, שהוזמן מיד על ידי כל חבריו המטופחים. והשאר – היסטוריה, תרתי משמע: בהשראת הימים בהם היה סופר-לגיטימי להיכנס למספרות-גברים ולבקש "תעשה לי שפם הרצל", כל תכשיר שפיתחו דורון ויונתן (ובהמשך עם אחותו – מור קרן), קרוי על שם ספינת מעפילים היסטורית אחרת – תיאודור, אקסודוס, אטלנטיק, פסיפיק, לוס קרלוס; ונעטף בסיפורים נוסטלגיים הכוללים גבר מזוקן כלשהוא מפליג לחופי ארצנו. כל פריט שעיצב דורון זכה לגרפיקה מנימליסטית ויפה, המכריזה על מהותו ותו לא ("סבון", "קרם גוף", "שמפו". גאוני) ובסגנון רטרו שכיף להציג על הכיור. יש מוצרי רחצה (סבון, שמפו ומרכך לשיער); מוצרי עיצוב שיער (3 סוגי פומייד וקרם); מוצרי טיפוח לזקן ולשפם (שמנים, באלם בניחוחות שונים, שמפו ייעודי, מסרקי עץ); מוצרי בית (נרות ומפזרי ריח); ערכות התנסות או הישרדות למזוקן המתחיל, ועוד.

אולם ממש לאחרונה, ובמיוחד לכבוד האקלים המקומי המתעתע והמזעזע, הושק לראשונה קו מוצרי טיפוח העור באשר הוא עור יבש (ללא הבחנה מגדרית) – הכולל קרם פנים מעולה, נעים ונספג מיד, שהותיר אותנו זורחים ונימוחים; סבון פנים קליל ולא מעיק לניקוי פנים יסודי; קרם ידיים לסדקים שאחרי המקלחת; ואפילו קרם גוף בניחוח וניל-סנדלווד, שכל הבית חייב לעצמו.

קדימה, ארגנו באישון לילה מבצע העפלה כולל, והעלו את עורכם על ספינת הצלה להפליג בה לחוף מבטחים, לפחות עד הפריחה של האביב.

 
מוצרי הטיפוח "מעפילים" – 49-122 ש"ח
להשיג בחנות האתר; בבוטיק "אינדיבידואל – קבינט דה פרפיום" (שבזי 40, נווה צדק, ת"א); ב"אסופה" (יהודה מרגוזה 8, יפו), ובמספרות נבחרות ברחבי הארץ

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה