17 בדצמבר, 2014

לגבות את הגבות

קליניקת הבוטיק המשפחתית של דקלה לייכטר היא הדבר הכי טוב שקרה לציפורניים, לגבות ולעור הפנים שלנו. ארגנו לעצמכם שביל בריחה בדיוק לכאן

בכל בוקר כשאנחנו נוסעים לעבודה ורואים את יושבי בתי הקפה הנינוחים, יוצא מאיתנו מירמור עצבני לפחות כמו זהבי ("מה זה, חסרה עבודה? שילכו לקטוף תפוזים!"). אבל אז פתאום, מגיע בהפתעה איזה חצי-יום חופש כפוי ולא צפוי, בעיקר סביב ימי חנוכה, שמאפשר גם לנו לגנוב רגע פנאי (בין חזרה גנרלית על מעוז צור לבין תור לרופא בקופה), בשקט בשקט. ואף מילה לסמנכ"ל.

ברגעים נדירים כאלו, אנחנו מוצאים את עצמנו מתחבאים מהעולם והפיח שלו אצל דקלה לייכטר, הדבר הכי טוב שקרה לציפורניים, לעור הפנים ובמיוחד לגבות שלנו. ואם כל אחת חושבת שהיא מחזיקה בנייד את הקוסמטיקאית הטובה ביקום, כדאי שתפנו מקום לאשת קשר חדשה: בתור מי שכבר בכיתה ג' נהגה לגזור מדף הפרגמנט בשיעורי הנדסה צורות של ציפורניים ולהדביק על האצבעות, היה ברור לדקלה מה נועדו הידיים הטובות שניחנה בהן לעשות.

אחרי שלמדה כל ענף אפשרי במקצועות היופי בדגש על קוסמטיקה רפואית, התמחתה כמאבחנת רב-מערכתית באיכילוב ועבדה בסלוני יופי גדולים, החליטה לפני 7 שנים להקים ממלכה משלה בתל אביב, שתציע לכם פינוקים מכפות הרגליים ועד השערות באוזניים, בלי לדחוף אף פרודוקט מיותר שבחיים לא תפתחו. יש טיפולי פנים נעימים, הסרת שיער לצמיתות, איפור קבוע מקצועי ועדין, מניקור עם הלייבלים הכי חדשים בשוק, פדיקור, עיצוב גבות מהמקצועיים שתפגשו ובעיקר – אווירה משפחתית נעימה, ללא מבטי שיימינג או ריכולים בין שורת הקוסמטיקאיות על מתי לאחרונה הוצאנו שחורים (הלו, שמענו את זה). בקיצור, קליניקת בוטיק כמו פעם, שמכירה כל נמש שלנו ויודעת איזה גוון לק מתאים לעונה (נשאר כתום-פיטנגו?).

התקשרנו בלי לתכנן, קיבלנו אישור לבוא מעכשיו לעכשיו, יחס חם (גם לתינוקת שליוותה אותנו) ואחד המני-פדי הטובים והמשתלמים. ארגנו לעצמכם תירוץ לצאת באמצע היום ותנו לדקלה לגבות אתכם.

דקלה לייכטר, קוסמטיקה רפואית – מחירים לדוגמא: טיפולי פנים – 350 ש"ח, מניקור – 70 ש"ח, פדיקור – 130 ש"ח.
אבן גבירול 155, תל אביב, טל': 03-6021824, או 050-8359609, ראשון-חמישי 09:30-19:00, שישי 08:30-15:00.

 

המחבוא החדש שלנו. הקליניקה של דקלה לייכטר


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה