31 בדצמבר, 2019

כמו רוח נעורים

סוגרים את שנות העשרה העליזות והמטורללות של המאה הנוכחית, עם הדיווה הכי נכונה להרגע. אתם עוד תנשקו אותנו בחצות על זה

אז מה מילניום, הלילה אתה בן 20, אה? לא צחוק. מאז הבאזז ההוא סביב הלידה שלך (איך פחדנו שתצא באג, זוכר?) אנחנו עוקבים באדיקות אחרי ההתבגרות המסעירה שלך, גדושת ההפתעות והחידושים המסחררים שהכרת לנו בכל רגע ובכל תחום אפשרי (אתה מאובחן קשב וריכוז, כן?). הרצת אותנו קדימה במנהרת הזמן הטכנולוגית, אך מבלי לוותר על רפרורים נוסטלגים; גרמת לנו לרדוף אחרי אפליקציות, להבין בפילטרים ואמנות הסלפי; להתמכר לפודיזם; להתרגל למושבי כנסת קצרים יותר ושפעות ארוכות יותר; לקנות בלי ארנק, לצפות בלי פרסומות, לקרוא בלי לדפדף, להרוויח בלי לעבוד, לעקוב אחרי האקס בלי להיתפס – ובעיקר לגלות כמה מעט אנחנו יודעים על המאה ה-21 (נו מי בא לחפוף אותנו על טיק-טוק כבר?).

רגע לפני שאתה מתבגר ומשאיר מאחור את שנות העשרה העליזות, רצינו להגיד שאהבנו (כמעט) כל רגע, ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות מה מצפה לנו איתך בהמשך. בינתיים, נערכנו כמו שצריך לחגוג לך הערב: קיררנו משהו במקפיא, חיממנו משהו בתנור והגברנו את המערכת על האלבום האחרון ורצוף השלאגרים של LIZZO, אשת השנה שלנו.

ולמי שחלילה עוד לא מכיר (שששש, תקראו בלב), ליזו – או בשמה המלא מליסה ויוויאן ג'פרסון – היא זמרת, יוצרת, ראפרית ושחקנית אמריקאית, שאמנם החלה את הקריירה המוזיקלית שלה כבר בעשור הקודם, אבל רק השנה התפוצצה מרוב ויראליות, סקס-אפיל עדכני וחיוניות. זאת עקב שורת להיטים שהתברגו מיד בצמרות כל-המצעדים, שלל שיתופי פעולה לוהטים, פרסים ומועמדויות, שערים נחשקים (כולל זה של מגזין TIME שהכריז עליה כאשת הבידור של השנה), הופעות חורכות-במה בכל פסטיבל וטקס נחשב; אבל בעיקר הודות לכל מה שהיא מייצגת ומביאה איתה על סיפו של עשור מג'ונן: חיוביות-גוף בכל גודל וצבע, מודעות והומור עצמי סוחף, קול ענק, כח פרפורמנס אדיר וכשרון שמגיע במידה אקסטרה-אקסטרה-אקסטרה-לארג'. דמיינו את הגרוב הכיפי של ביונסה הצעירה, פוגש את הקוליות והאדג' של מיסי אליוט, יחד עם הווקאליות של אדל, אבל בגוונים של אריתה פרנקלין. בום.

לסיכום סיכומת – הלילה עם השרדונה, קחו ברקע גם שלוק מה-JUICE של ליזו ותבינו למה היא השם הכי נכון לסגור איתו שנה ולפתוח עשור חדש (חבוב, דבר איתנו סביב משבר גיל 30). תיהנו מכל רגע, יש לכם זמן.

האלבום CUZ I LOVE YOU של ליזו – האזינו בערוץ היוטיוב, ספוטיפיי ובאתר הרשמי (כולל תאריכי הופעות ל-2020), או עברו להופעה החיה והמעולה בגלסטונברי. עוד בפייסבוק, אינסטגרם
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה