02 בפברואר, 2015

כלב מביט פנימה בחינם

פראנה יוגה קולג' מציע שיעורי יוגה חינמיים לאורך כל היום, ולכל הרמות – ממתחילי המתחילים ועד ספקני הספקנים. בואו לחמם את הגוף והלב

אנחנו, ציניקנים בהכשרתנו, יודעים שאין ארוחות חינם בחיים האלה (על כל חיוך מהקטנה שלנו אנחנו משלמים בשקית שטוחים). לכן, אתם יכולים לדמיין כמה התפלאנו להיתקל פתאום בדבר החינמי הבא, והכי הוגן, מאזן וזן שאפשר: הכירו את "פראנה יוגה קולג'", אשראם מקסים בלב תל אביב, שמעניק לכל מי שרוצה שיעורי יוגה בחיני-חינם. מה ששמעתם.

את הפלא החברתי הזה, הקימה לפני שנתיים בישראל שאקטי מאי שנולדה כאן, ביחד עם בעלה פפה דאנזה, יליד אורוגוואי. מאז 1985, מפעילה שאקטי בתי ספר ליוגה, מלמדת ומכשירה מורים ליוגה בכל העולם (קנדה, אינדונזיה, אירופה); פפה, מוזיקאי ואיש רוח שהופיע בכל יבשת, מביא איתו את תרבויות המזרח, שיטות עבודה שמאניות-אינדיאניות וסגנון הוראה חם והומוריסטי בליווי סאונד. יחד החליטו להנגיש יוגה לכמה שיותר אנשים, להסיר את החסם הכלכלי ולהציע שיעורים פתוחים ללא הגבלה או התחייבות לקהל הרחב והספקני. והאמת? זה הולך מדהים: מהבוקר ועד הערב, כולל סופי שבוע, אתם מוזמנים להגיע כמה פעמים שתרצו לאחת הכיתות הגדולות והמושקעות, עם מזרן משלכם או בהשכרה מינימלית במקום (5 ש"ח) וליהנות משיעורי האטה-יוגה – סגנון היוגה הבסיסי והקלאסי, שמתמקד בזרימה ונשימה נכונה, מדיטציה ושילוב אסאנות (תנוחות) והכי חשוב – שמתאים לכל גיל ורמה (ממתחילי המתחילים ועד עצלני העצלנים). מי שרוצה להתמקצע, מוזמן להירשם לקולג' בתשלום (שעוזר לממן את שיעורי החינם) ולעבור הכשרה להוראת יוגה או סדנאות זוגיות, ניקוי הגוף ועוד, עם שאקטי ופפה החמודים ששמים דגש על בטחון בדיוק התנועות ועובדים על כל רובד – יוגה גופנית, אנרגטית, מדעית ורוחנית.

צוות המורים מספר שלמרות שאין כל הגבלה, חיוב או ציפיה לתרומה, התלמידים מיוזמתם מגיבים לטוב הלב ורוצים להעניק משהו חזרה – מתנדבים לתחזק את המקום, מעניקים שירותי אינסטלציה, צביעה או גינון, ויש אחד שאפילו הקים כאן בריכת דגים במתנה. זהו, אחרון התירוצים עזב את האולם. נשאר רק להגיע, להשתחרר ולהיווכח שהדבר היחיד שעולה לכם פה זה חיוך.

שיעורי יוגה פתוחים לקהל – חינם ללא הגבלה (אין צורך להירשם, ההשתתפות על בסיס מקום פנוי).
ב-פראנה יוגה קולג' – חובבי ציון 52, תל אביב, טל': 03.6296661, דף הפייסבוק. ללוח השיעורים הפתוחים – בואו הנה.

 

אנשים טובים באמצע הברך. שיעורי חינם בפראנה יוגה קולג'


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה