14 באוגוסט, 2016

ככה חוזרים ללימודים היום

סייל Back to School שהחל הבוקר במרקט, יחזיר את החבורה שלכם לספסל הלימודים או לארגז החול בגן - כמו שצריך. ויש לנו גם 8 מתנות מבית Kipling לחלק לתלמידים עם ההורים הכי חרוצים בכיתה. גו מאנקיז גו!

לא תאמינו, אבל אמצע אוגוסט. יש מי שזה לא ממש מזיז לו (וגם ככה קורא שורות אלו מערסל בקוסמוי). ויש מי שעבורו מדובר בהישג אישי לא מבוטל, שכולל לשרוד שבועיים ללא סידור רשמי (או סבתא פנויה) לחבורה ששרועה כרגע מול המקרן בחדר ישיבות במשרד. ובכן, צל"ש במסירה אישית יגיע בכל רגע, ועד אז, לא תאמינו איזה פינוק אירגנו לכם בטיימינג מושלם לקראת איפסונם במסגרות השונות:
 
החל מהבוקר ועד מוצ"ש, מתחולל במרקט סייל Back to School המצטיין, שעוזר להצטייד באלפי מוצרים שחייבים להתחיל איתכם את שנת הלימודים הקרובה, ובהנחות של עד 70% (יואבי, כבר לימדו אתכם אחוזים? אז בוא תקלוט כמה זה שווה לאמא…)!
 
אבל רגע, זה ממש לא הכל:
1. הקונה ה-100 היום ובכל יום באמצע שבוע הסייל (עד חמישי, 18.8) יזכה בתיק או קלמר מתנה מבית Kipling שיישלח עד אליכם. אז גו, גו, גו, כבר התחלנו לספור!
2. בנוסף – שתפו את הפוסט בנושא הסייל שעלה בעמוד הפייסבוק של מרמלדה מרקט, צרפו זיכרון מרגש או מצחיק, מהיום הראשון שלכם בביה"ס ו-3 מכם יזכו באותו דיל מהמם – תיק או קלמר קיפלינגי רשמי! אז share, share, share (מהיום ועד חמישי, 18.8, ב-12:00)
3. אהבתם?

אם לא הבנתם את גודל ה-וואו – מדובר כמובן במותג התיקים הכי שיק-סה-בלג'יק שיש, חלום שלנו עוד מימי החטיבה, שמציע כבר כמעט 30 שנה תיקים מגניבים, נוחים ומעולים, עליהם תלויה כמובן בובת הקוף האיקונית שמרימה את כל רמת הכיף (מחווה למחבר "ספר הג'ונגל" על שמו נקרא המותג – רודיארד קיפלינג, שתדעו).

לא מתאפקים לראות אם השתחלתם לשמיניית הזוכים המאושרת? אתם מוזמנים לשוטט כבר מעכשיו בחנות הרשמית של Kipling במרקט ולעוף על תיקי הגב, קופסאות האוכל, תיקי השרוכים או על גלגלים, תיקי האייפד, הגן – וכל מה שהולך שם. בכל זאת, לא כל יום רואים קלמר-בננה.
 
ומי שצריך עוד דחיפה קטנה – הנה גם הסרטון המדליק שהכנו באווירת גואינג בננה'ז הכללית. טייק אה לוק ותיהנו מהסייל, יו קרייזי מאנקיז!

סייל Back To School במרקט – עד 70% הנחה על אלפי מוצרי חזרה ללימודים, לגן ולבכלל (מהיום ועד סוף שבת, 20.8)
הקונה ה-100 במרמלדה מרקט (בימים 14-18.8), וגם 3 ממשתפי הפוסט בפייסבוק של המרקט (עד 18.8 ב-12:00) – יזכו בתיק/קלמר קשיח מבית קיפלינג (מהמוצרים שבתמונה פה למטה, לא ניתן לבחירה).

 

 

אולי זה הולך אליכם? הקונה ה-100 במרקט בכל יום יזכה באחד המוצרים שכאן, מתנת Kipling

אולי זה הולך אליכם? הקונה ה-100 במרקט בכל יום יזכה באחד המוצרים שכאן, מתנת Kipling

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה