27 בספטמבר, 2016

יש לנו וידוי

Confess היא סדרת רשת חדשה, מקורית וסקסית, המבוססת על וידויים אמיתיים מעולם הסקס-דייטינג המקומי. בואו להציץ לכל מה שקורה פה לפני, אחרי ותוך כדי

אנחנו מכירים אחת, שמכירה אחד, שהיה בדייט שהוביל לסיפור כל כך מביך במיטה, שמישהו חייב לעשות מזה סרט (נרמוז רק שהיו מעורבים בזה טעמי, נייר פצפצים וחשמלאי. זהו, אמרנו יותר מדי). אבל מה אתם יודעים? מתברר שמתחת לאף שלנו, לא רק שיש טריליון סיפורים מסעירים כאלו בכל דירה שניה בעיר, אלא שמישהו כבר לגמרי הרים את כפפת הלייטקס – ועשה מזה סדרת רשת מושקעת, יפהפיה וסופר-מדליקה. בכל מובן.
 
משה רוזנטל, קולנוען מוכשר ובוגר החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב, שזכה זה עתה בפרס הבימוי לקולנוע קצר בפסטיבל ירושלים (על "שבתון", הכי מגיע), הוא גם תסריטאי, במאי ויוצר פרסומות, קליפים, פרומואים, וידאו-ארט, פיצ'רים קצרים או באורך מלא ("רופוס"). אבל ממש לפני 3 חודשים, העלה לאוויר הווירטואלי את סדרת הרשת העצמאית הראשונה שלו, Confess, שחוקרת את תרבות הסקס-דייטינג (בתל אביב) והיא כולה נוטפת סטייל, טוויסטים וסקס-אפיל חכם. בכל אחד מ-8 הפרקים הקצרים (גג 11 דקות), תזכו להציץ תחילה להתכתבויות הלוהטות שלפני המפגש, משם תעברו בקאט ללב הדייט האינטימי, שמסתיים לפעמים בנשיקה (או הרבה יותר) ולפעמים רק בלישון-כפיות. הקאסט המעולה (יוסי מרשק, רומי אבולעפיה, גאיה שליטא-כץ, תום חגי, נועה קולר, ארז דריגס, אלדד פריבס, נטע שפיגלמן ואחרים), המשחק והדיאלוגים האמינים, יחד עם הצילום החו"לניקי ופס-הקול המשובח (כל שיר – בוננזה!), הופכים את "קונפס" לממתק סתווי, ליילי וחדשני, שכיף לצפות בו מהטאבלט או מהנייד במיטה, עם או בלי הפרטנר, ולהרגיש שאתם לא לבד. משה מספר שהכל התחיל כשהבין שהרפתקאות האהבה שלו ושל סביבתו הקרובה הן חומר ששווה לשתף. אחרי שחקר ומצא עוד וידויים מעניינים, גיבש משה 8 תמות מרכזיות ובנה סביבן את העונה הראשונה. כולה מחכה לכם כבר באתר הסדרה ללא סדר כרונולוגי, כך שתוכלו לצפות לפי קטגוריות מקובלות בתחום (Amateur, Fat, Sleep, Hardcore ועוד), או דווקא לפי הפרופילים והדמויות, ולבחון לאן הדחף שלכם מוביל אינטואיטיבית (בדיוק כמו בטינדר). מי שרוצה אגב, מוזמן להוסיף וידוי אמיתי משלו לקיר הקונפשנז האנונימי והכיפי באתר (או לנסות לזהות את שלנו).
 
בקרוב צפויה הסדרה להתרחב לערים נוספות בעולם, אך תמשיך להיות מבוססת על חוויות אמיתיות מאפליקציות היכרויות, שכולנו הכי מכירים. אז מה, ערים?
 
Confess, סדרת רשת (יוצר: משה רוזנטל, עורכת: דפי פרבמן, הפקה: יואב בירנפלד וג'ייק ויצנפלד, "קונצ' סטודיו" הפקות) – צפו כאן בטריילר
לצפייה ישירה בכל הפרקים עברו לאתר הסדרה. פרטים ועדכונים בפייסבוק.

(צילום: דניאל מילר, איתן חתוכה, עדי מוזס, מיכאל מירושניק)

 

ומה אתם מחפשים? למעלה: מתוך Fat; למטה: Hardcore

ומה אתם מחפשים? למעלה: מתוך הפרק Fat; למטה: Hardcore

 

 

להתאהב בעשר דקות. למעלה: מתוך הפרק Love; למטה: Discreet

להתאהב ב-11 דקות. למעלה: מתוך הפרק Love; למטה: Discreet

 

 

מר קונפס. היוצר והבמאי, משה רוזנטל

אומרים לנו שיש דייט אחר. היוצר והבמאי, משה רוזנטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה