21 בפברואר, 2019

ילדת טבע

מעין זעירא, נטורופתית מקסימה, תצליח בעזרת שלל כלי טיפול טבעיים לפתור כמעט כל בעיה שמטריפה אתכם, ולהביא להקלה, שינוי ואיזון שתרגישו מיד. לבריאות שיהיה פה, נצ'רולי

תגידו, איך אתם מרגישים? הגרון כואב קצת? אולי עייפות כרונית? התחלה של מיגרנה? אלרגיה חשודה במרפק? רגע, אל תגידו לנו – הבטן מציקה אחרי כל שלוק מים קרים? הקפתם הכל בעיגול? ככה חשבנו. ובכן, לא הפלתם את מעין זעירא – נטורופתית שהיה לנו המזל להכיר. כי את רוב התלונות שלכם ניתן לפתור בעזרת הגישה ההוליסטית שלה, שרואה את כל כולכם ולא רק את הסימפטום; ומי שהובילה אותנו לאחרונה אל עולם חדש בריא, מזין וטבעי (שעושה יותר היגיון מלבלוע 2 אופטלגין ולהתפלל שהכל יעבור). בקיצור, השם הבא שתשמרו בנייד.

מעין הנעימה, המקצועית והקשובה, מחוללת פלאים כבר קרוב ל-20 שנה במטופלים דואבים מכל הארץ בשתי קליניקות שפתחה בבצרה ובתל אביב. שם היא מציעה שלל דרכי טיפול של רפואה משלימה: תזונה נכונה ותוספים מומלצים, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה, עיסוי, טיפולי גוף-נפש, תטא-הילינג, מדיטציה ועוד. במקביל, היא גם מרצה בכירה במכללות בתחום; עבדה ביח' האונקולוגית ב"איכילוב"; מעבירה הרצאות וסדנאות בישול בריא ואורגני; הגישה ומתארחת בתוכניות בריאות בטלוויזיה; מנהלת פורום-בריאות ברשת; ולומדת פסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה (לאחר שהבינה כי טיפול לא נגמר בהרכבת תפריט, אלא כולל המון אספקטים רגשיים). לא ברור איך, אבל מדי פעם היא גם מספיקה לפרסם מתכונים בריאים, מאמרים, מילוני צמחי מרפא ואינדקס מחלות (נחשי מה יש לנו ב-"צ"?) והמון מידע יעיל בדרך להחלמה טבעית.

כל טיפול אצלה מתחיל בסקירה מקיפה על כל איבר וחולי שלכם – מבעיות עיכול, דרך השמנה ועד תופעות בעור (זה הרגע לשתף בסיפורי גזים ופסוריאזיס!). אין דבר בגוף שלא מעניין את מעין ההוליסטית, כולל כל מה שבפנוכו: חלומות, טראומה, דיכאון, סטרס, נדודי שינה, פוריות ואפילו בעיות קשב וריכוז – תביאו מה שיש לכם. בתום האיבחון כבר תצאו עם סט הנחיות ראשוניות, כמו הימנעות ממאכלים שמזיקים לכם ומָעַבר לחבר'ה הטובים יותר. בהמשך, ובהתאם לקצב ולטיפול שמתאים לכם – מעין תעשיר את התפריט שנבנה עבורכם אישית, תעזור לא לאבד מומנטום, תעניק דגשים ובעיקר – תמצא קשר בין גורמים רגשיים לתופעות פיזיות (הכי מעניין!). וכן, בין הפגישות היא זמינה בוואטספ לשאלות מהסופּר (ולא, אסור לכם תירס). כך שבעזרת מגע רפואי טוב והמלצות פרקטיות (כמו ניהול יומן אכילה או התחברות עם דייג מוצלח), ובלי דיאטות נוקשות, אלא הרבה קשב ליכולות ולשגרה שלכם – תגיעו לאיזון ולשינוי בכל תחום חיים, בדרכים טבעיות שפשוט עובדות. נצ'רולי.

בשורה התחתונה, אם שוב הרגשתם שהרפואה הרגילה פספסה איתכם, או שמעתם שיש חיים בריאים יותר ואתם מתעניינים איפה אפשר להשיג – קדימה, אל המעין.

מעין זעירא, נטורופתית
לקביעת פגישה – טל': 052.2433732; לפרטים ומידע נוסף – פייסבוק ובאתר הרשמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה