02 במאי, 2016

יין צונן, מישהו?

צידנית ברמה אולימפית שדרגה את ערכת הקמפינג שלנו לרמות שטרם נראו ביער בירייה. כי לרוזה שלנו מגיע הטוב ביותר

חופשת פסח הותירה אותנו עם כמה חבילות של מצות שאף אחד לא חשק בהן, ועם צורך עז לשדרג את מערך הפיקניק הקלוקל שלנו (לא מאמי, מחצלת וגיטרה זה לא מספיק).

 

"בתור התחלה", אמר לנו חבר שמבין מאוד בתחום ההנאות הקטנות (והגדולות), "שימו יד על צידנית שווה". חקרנו את העניין לעומק וגילינו שאכן צידנית זה עניין רציני, חשוב ושמושי מספיק כדי שנשקיע בו את הסכום שקיבלנו בגין מציאת האפיקומן. אם צריך להביא מרק חם לארוחת חג, אוכל טרי לפיקניק, או כמובן להוביל את הבירות והיין הלבן בטמפרטורת שתיה – אין כמו צידנית משובחת.

 

בעניין הקשיחות (עכשיו נעצנו אתכם, תודו) – לפעמים טוב שהיא מפלסטיק קשה, עם מכסה נפתח וגלגלים, ולפעמים צריך אותה רכה ועוטפת, נדחפת לכל מקום ושוקלת גרמים. גילינו שאת הגרסא השניה הרבה יותר קשה למצוא. אין בארצנו הקטנה פתרון מניח את הדעת שאינו מתחרבש תוך זמן קצר.

 

וכך יצא שגילינו את Polar Bear. מותג שעוסק רק בצידניות, ועושה את זה מעולה. את הגודל בוחרים לפי כמות הבירות שנכנסות (6, 12, 24, 48), ויש מבחר די גדול של צבעים. הזמנו באינטרנט, עלה הרבה (בגלל המשלוח, ככה זה ממש לא יקר, 80 דולר ל-24), ובסוף הגיע ה-24 שהזמנו באדום חינני. איכות שחבל"ז, עיצוב חכם ונוח, בקיצור – מושלם. יש להם קו חדש של כאלה שאטומים למים, שאפשר לסחוב על הגב, ויש גם כובעים אם דחוף לכם. תמיד נעים לראות אנשים שמתמחים במשהו די ספציפי, ועושים אותו כל כך טוב. בדקנו והם מנצחים את כולם במבחנים השוואתיים (לצרכנים הנבונים ביננו).

 

לחיי דובי הקוטב והצידניות הרכות המושלמות שלהם.

 

להשיג בחנות המותג. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה