04 באוגוסט, 2014

חדשות מחדר האמבטיה

אמבטיה היא אולי הבילוי האחרון החינמי שנשאר לנו להתענג עליו באמת. ואם כבר –אז רפדו את האזור ב-4 מוצרים שיהפכו כל דוש לקפיצה ליערות הכרמל

לא נשארו לנו הרבה בילויים שאפשר לעשות בחינם. בייסקלי זה מסתכם בהליכה לים, לישון צהריים כשהילדים אצל סבתא, ו… יו נואו, הדבר שבגללו יש לנו ילדים וסבתא. אבל אם נפלו בחלקכם רק כמה דקות לנצל, ואתם באמת רוצים שהן ירגישו כמו תלוש מתנה ליערות הכרמל – השקיעו בחדר האמבטיה. הבילוי החינמי הכי מעורר, מנחם, מפצה על כל יום נאחס, והגבול האחרון בבית ממנו והלאה אסור בתכלית להפריע לנו. רקסי, דו נוט דיסטרב.

הנה 4 מוצרים ששדרגו לנו לאחרונה את זמן המקלחת, והפכו את הדוש המקרטע שלנו – לקצפת של הקצף:

#1
ביבש – פילינג גוף ארומותרפי של Lavido
ברטוב – צנצנת האושר הזאת מכילה מלחים ממריצים מים המלח בשילוב שמנים אורגניים מעולים (אנחנו ניסינו בניחוח פטשולי-וניל, אבל יש גם עם שמני ברוש, לבונה וגרניום). מצד אחד השמנים הטבעיים חודרים עמוק, מרגיעים את העור מבחוץ ואת הגוף כולו מבפנים. מצד שני המלחים מעוררים, עוזרים להתחדשות התאים וגמישות הרקמות. כמה תנועות סיבוביות על עור רטוב, שטפו במים פושרים ויצאתם כמו אחרי חופשת אקסטרים בתאילנד (מומלץ להשתמש פעמים בשבוע). 
כמה ומאיפה – 79.90 ש"ח (500 גר'), להשיג ב-אתר של Lavido, בחנויות המותג, ברשתות טבע ובבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.
עוד בילוי חינמי – להיכנס לאפליקציית סיקרט ולנסות לנחש מי מחברינו חשף מה. זהביתה, עלינו עלייך.

#2

מסתבנים כאילו אנחנו בני חודש. סבון גוף לעור רגיש של Mommy Care

ביבש – סבון קלנדולה לגוף של Mommy Care
ברטוב
– הסבון אמנם נועד במקור לתינוק המתוק של הבית, אבל ברגע האמת, כשנגמר השאוור-ג'ל של המבוגרים – לא היססנו וגנבנו בקמצנות מסבון הגוף המעולה הזה (שעולה אגב גרושים!) והשאיר אותנו כל היום עם ריח ועור רך של בייבי (תודו שזה סטארט-אפ). הסבון אגב מיוצר מחומרי טבעיים בלבד (פרוטאין חיטה, שמן לבנדר, שמני גרניום, מי הדרים, שמן חמוציות, ברוש ועוד) המרגיעים ומחטאים את העור מבלי לפגוע ברכות שלו.
כמה ומאיפה – 29-35 ש"ח (400 מ"ל, ללא חומרים משמרים, וזלין, כימיקלים או SLS), מהאתר הרשמי ובבתי מרקחת.
עוד בילוי חינמי – לשחק במי מקפל כביסה מהר יותר. או מסדר צעצועים. או זורק עיתונים למיחזור. מטלה + אלמנט תחרותי = פעילות לגיטימית.

#3

קרצף אותי, עמי. קמצוץ ממגוון הספוגים של Aqua Massage

ביבש – ספוג של Aqua Massage
ברטוב – סדרת הספוגים של "אקווה מסאג'" היא משהו שעוד לא ראינו. מדובר בחברה שלקחה את עצמה ברצינות ופיתחה עשרות סוגים של ספוגי-עיסוי ולופות מעולות לכל שימוש ותא אפשרי בגוף: יש סדרה לגוף, יש סדרה במיוחד לאמבטיות קצף, יש ליין לילדים ועור רך או לגברים בעלי עור מחוספס, יש ספוגים טבעיים לעור רגיש ומגורה, יש מוצרים לספורטאים אחרי אימון ואפילו ספוגיות רכות להסרת איפור וטיפול בפנים. מהמבחר העצום – בחרנו לבסוף כפפה בשם "פרימיום" שמקרצפת בעדינות את הגוף ומותירה אותו כאילו הרגע יצאנו לאוויר העולם.
כמה ומאיפה – בין 5 ל-10 ש"ח, מבתי מרקחת נבחרים (למשל "שור טבצ'ניק", קינג ג'ורג' 54, ת"א).
עוד בילוי חינמי – להוריד למחשב את כל התמונות שבאייפון לערב שקופיות משפחתי – ולראות איך הילדים גדלו ובמקביל אמא קמלה.

 

#4

הבהונות שלכם יודו לנו. השטיחון המעולה מגולף אנד קו

ביבש – שטיחון אמבטיה של Golf & CO
ברטוב
– השטיחון שמצאנו עבה במידה הנכונה, בטקסטורת פסים מעוגלים רכים ודחוסים, שמצד אחד עושים נעים ברגליים ולא "משתטחים" גם אחרי שנים, ומצד שני סופגים שפריצות מהמקלחת בלי בעיה. אין סיכוי לצאת מהקלחת בלי לנחות עליו.
כמה ומאיפה – 89 ש"ח, מ-גולף אנד קו (קיים במגוון צבעים).
עוד בילוי חינמי – לשבת על ספסל ולספור תוך כמה שניות חניה שהתפנתה – נתפסת. שעות של הנאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה