30 ביוני, 2015

חגוג כפי יכולתך

הבראנצ'ים בסופי השבוע של מסעדת "האחים" הם מהטעימים, המגוונים והמשתלמים שיצא לנו לפגוש. אח, איזה בוקר

לחברה קרובה יש בקרוב יומולדת עגול (מזל טוב דרורית, יפה שלנו!), אבל אפס סיכוי לצאת למסעדה בערב או בצהריים. כי לעוללים ההוללים שלה הטיימינג לא מתאים בלו"ז (ומתברר שגם לבייביסיטר). ובכן, בשביל אנשים בסיטואציות כאלו יש אחים. כלומר את "האחים".

ונסביר: השנה הצענו לה פשוט להקדים את המסיבה לשעות הבוקר ולתפוס לכולם שולחן במסעדת "האחים" בתל אביב. שם, בימי שישי ושבת מהבוקר ועד הצהריים, מתקיים בראנץ' חגיגי, עשיר ושמח, שמתאים לכל מי שקם רעב. התפריט מורכב ממנות קבועות ומתחלפות, הנפרשות על שולחן ארוך שמתמלא מעצמו, עם כל מה שטעים לפתוח איתו את היום: כמו מאפה ספאייח במילוי תרד, בצל, גבינת המאירי ויוגורט כבשים; אנטיפסטי מגוון היישר מהגריל; קרפצ'יו חציל עם פיסטוקים, המאירי, זעתר וגרידת לימון; סלט פריקה עם תפוחים, נקטרינה ונענע; מסבחה מעולה וחמימה או חמאת סחוג; גרבדלקס על קרם פרש ולימון כבוש; לביבות עיג'ה פריכות מחביתת ירק ותפוחי אדמה; ואלוהים יודע מה עוד זללנו שם.

בשולחן הקינוחים לא התביישנו לקחת גם מלבי ביתי; גם קינוח "מילקי" בגרסת המקום; וגם צלחת פירות וריבות (מה יש? זה אול אינקלודד). על כל העושר הזה מנצח אחד האחים – השף אסף דוקטור (ד"ר, הצלת אותנו מחרפת רעב!), שדואג להשתמש בחומרי גלם מקומיים וטריים, ואפילו לפזר בין השולחנות עציצי תבלינים שתוכלו לקטוף ולהוסיף כרצונכם לשקשוקה.

כולם מוזמנים להעמיס כפי יכולתם, לחכות קצת, לצאת לעוד סיבוב ריפיל ולנסות לנצח את הבופה שאינו נגמר. כל זה אגב יעלה לכם (דרוריתה, אל תקשיבי רגע) 75 ש"ח, כולל שתיה חמה וקרה ללא הגבלה, פלוס דרינקים במחיר שפותח סופ"ש בראש טוב. פייר? אתם הכי אח.

בראנץ' במסעדת "האחים" – 75 ש"ח לסועד ללא הגבלה, כולל שתיה. קוקטיילים החל מ-12 ש"ח.
כל שישי-שבת, 09:00-12:45, אבן גבירול 12, תל אביב, טל': 03.6917171 (פתוח עד חצות מדי יום)

 

תשכחו מ"שתי ביצים לבחירתכם". הבראנץ' המפנק ב-האחים (צילומים: טל סיוון ציפורין)

תשכחו מ"שתי ביצים לבחירתכם". הבראנץ' המפנק ב-האחים (צילומים: טל סיוון ציפורין)

 

 

יאללה, תעמיסו.  שקשוקה ובר קינוחים ב-"האחים"

יאללה, תעמיסו. שקשוקה ובר קינוחים ב-"האחים"

 

 

לא זזים מפה עד 12:46. בראנץ' ב-האחים

לא זזים מפה עד 12:46. בראנץ' ב-האחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה