11 בדצמבר, 2016

השאלון עם ענב כהן

כל חייה סובבה ענב כהן סביב יצירה ואמנות, אבל לקח לה כמה שנים עד שהתחילה ליצור תכשיטים עם אבנים אנרגטיות

מה ההתמחות שלך? ההתמחות שלי היא עיצוב ויצירת תכשיטים כגון: שרשראות, צמידים, עגילים. אני גם מציירת באקריליק ציורים מאד מיוחדים וצבעוניים.

מהם מקורות ההשראה שלך? אני אוהבת לשמח את עצמי בתכשיטים צבעוניים, עשירים בחומרים איכותיים ואני רוצה לשמח נשים אחרות  מתוך ענווה ורצון להביא יופי וצבעוניות לעולם,.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? המותג ANAVA נולד מתוך תהליך שעברתי בסדנא של "מסע נשי" להגשמת החלומות והיצירתיות בחיים תוך כדי תנועה בשילוב עם דרך האמן. התחלתי לעשות צעדים בחיים לעודד את היצירתיות שלי וההגשמה שלי מחדש. מגיל צעיר אני יוצרת בדרכים שונות. למדתי גרפיקה בתיכון. לתואר B.A למדתי חינוך מיוחד ואמנות, ובהמשך למדתי לתעודת מטפל בפסיכודרמה ושילוב אומנויות. אז אומנות היא בדם שלי. תמיד ציירתי, פיסלתי, עשיתי מוביילים וקולג'ים מעניינים. בתקופה של חמש השנים האחרונות פיניתי את עצמי לבניית משפחה. הריתי, ילדתי ועם כל ילד נשארתי בבית יותר משנה. לאחר שהבן הקטן שלי נכנס לגן והתחלתי לחפש את דרכי המקצועית מחדש, התפניתי לעצמי וחזרתי לאהבה הישנה שלי, יצירה. תכשיט שראיתי נתן לי השראה וממנו נפתח מבול של יצירתיות חדשה עם חומרים חדשים שיש להן משמעות אנרגטית. לדוגמא: פנינים שהייחוד שלהן הוא שהן מסמלות פוטנציאל פנימי והוצאתו לפועל, כמו שהן הופכות מגרגר חול למשהו יפהפה וטהור. בנוסף אני משתמשת בחרוזי אבנים כמו אמטיסט שמשקיטה את התודעה, רוזקוורץ שפותחת את צ'קרת הלב, וטורקיז שמחברת לתהליכים של סליחה וחיבור לאיכויות פנימיות. את המותג "ענבה" אני מאד אוהבת והיצירה עושה לי טוב, ואני כל הזמן חושבת על רעיונות כדי להגיע לרגש ולשמח כמה שיותר נשים, ומפה הדרך סלולה למעלה.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני בדרך כלל לא אשה של מותגים. אני פשוט אוהבת תכשיטים יפים צבעוניים ושמחים שעושים טוב לנשמה.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? הכי בקלות באה היצירה, הרעיונות, שילוב הצבעים והחריזה המיוחדת.

ומה הכי קשה? השיווק. זהו חלק שלא הכרתי כל כך וכל יום אני לומדת אותו ומתפתחת בנושא. לאט לאט אני מגלה בעצמי דברים חדשים.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? תלכו עם הלב והאהבה שלכם.

מה הספר האחרון שקראת? "האנלפבתית שידעה לספור" / יונס יונסון.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? הנחיית סדנאות תנועה.

בואו לבקר בחנות ANAVA

 

anava2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה