05 באוגוסט, 2010

החופש לקנות

רשמים מסיבוב קניות בבית הכלבו הלונדוני הוותיק Liberty וסקירה מדוקדקת של כל מה שרכשנו שם

לא ברור לנו למה תרבות הקניות בדיפרטמנט-סטורס לא תפסה כאן חזק. עד היום, אחת החוויות הכי יפות שלנו בתור ילדים, היתה ללכת עם סבתא למשביר ולצאת משם בסיבוב אחד עם עגילים שמעולם לא לבשנו, אוברול "טופר" ותחתונים בגזרה גבוהה של "מרקס אנד ספנסר" (ניתן רגל בשביל לשים שוב יד על כאלה). מאז עברו לא מעט אוטובוסים מתחת לסנטר, ונדמה שרק בניו יורק אפשר להסתובב עם שקית בלומינגדייל'ס ברחוב ולהרגיש שיא המודה.

 

עד שתוחזר כאן עטרה ליושנה, או לפחות עד שהעונה הרותחת תיגמר, החלטנו לנטוש את הרחובות ולגלות מחדש את חדוות ריכוז הקניות בבית כלבו אחד וממוזג, בלונדון. חברה טובה רמזה כי שווה לנו להתחיל את הסיבוב בבית Liberty הוותיק, העשוי כולו עץ כבד ומרשים, ומכיל 5 קומות ועשרות פינות או מחלקות אופנה, ספרים, כלי בית, תכשיטים, ריהוט, פרחים – וכל דבר שלא ידעתם שאתם צריכים:


1. התחלנו בחדר הטיפוח הרחב והסתממנו לגמרי מהסבונים של Nesti Dante מפירנצה, העטופים באיורי טבע דומם בסגנון רנסנסי משגע. ליקטנו אחד בריח אפרסק ומלון, אחד דלעת ואחד זיתים וקלמנטינות (ומאז אנחנו יוצאים מהמקלחת בריח סלט בריאות ומוזלי). כשהרמנו את העיניים גילינו עוד סטנד יפהפה למוצרי חברת הטיפוח האוסטרלית Aēsop בעלת המיתוג הכי מגניב במחלקה (בתמונה למטה).

2.    במסדרון המתנות אימצנו קופסת כרטיסי ברכה בהדפסים עתיקים פלוס ערכת מגנטים בהדפסי פרפרים (טקס פרידה ממגנטי "ג'חנון סבבה" ו-"גיל האינסטלטור" ייערך הערב, 20:00, ליד המקרר).

 

3.    משם עברנו למחלקת מוצרי הנייר ונשארנו לגור בה. בחרנו גלויית ג'יימס דין מפתיעה, שלושה גיליונות אריזה בהדפסים ישנים (שלגמרי עוברים כפוסטר), שלפנו חוברת קטנה להתמודדות עם עבודות הבית (ספרות מקצועית, תכל'ס) ועוד שלושה מתוך עשרות מדריכי ערים שמוציא בכל שנה מגזין הלייפסטייל הנחשב – Wallpaper (תל אביב מעולם לא נראתה טוב יותר).

 

4.    לבסוף, קינחנו ואף גילחנו חצי ממחלקת המתוקים לא לפני שהתחבקנו עם טראפלס, בונבוניירות, סוכריות ועוגיות באריזות צבעוניות ומטמטמות. בלי לחשוב פעמיים, חטפנו שלוש טבלאות של Divine, מותג השוקולד הבריטי שמחציתו שייכת לחקלאי ומגדלי הקקאו בגאנה (ממנו הוא מופק) וברחנו החוצה.


יצאנו מסודרים לחמישה חגים קדימה, שיכורים מההצלחה ומסנוורים לגמרי מהמושג כלבו. זה אשכרה נכון.

 

סיבוב בבית הכלבו "ליברטי" –  מחירים לדוגמא בפאונדים: (1.) סבון – 3.75
(2.) קופסת כרטיסי ברכה – 7.99, ערכת מגנטים – 16.95
(3.) גלויה – 2.50, פוסטר – 4.95, חוברת – 6.50, מדריך ערים – 4.95
(4.) טבלת שוקולד – 1.70 (את כל המוצרים ניתן לקנות גם דרך האתר ולשלוח לישראל בתוספת דמי משלוח)


Liberty Store
Regent Street
(כניסה גם מ- (Great Marlborough Street
London, W1B 5AH
UK

[PSGallery=185kqg2xat]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה