30 ביוני, 2014

הוא בישל בשדות

אחת לשבוע, דורון בר-און מזמין אתכם לבראנץ' שמבוסס על חומרי גלם טריים, עונתים ושגדלו במשקי עמק יזרעאל. כך צריך להיפתח השישי שלכם

אין משפחה שלא פתחה לפחות קבוצת וואטסאפ אחת עם הנושא: "שיט, מה עושים לאמא ליומולדת?". אחרי שתשלימו סבב סמסים בסגנון "זיכוי בזארה?"/ "מנוי לפילהרמונית?"/ "היא בקטע של וואזות?"/ או הקלאסיקה – "רגע, לאבא עשינו משהו?", תגיעו למסקנה שהכי כיף זה פשוט להזמין את כולם למסעדה ואם אפשר שתהיה מחוץ לעיר. פרקטי, מרגיש כמו אירוע קטן ואין צורך בכרטיס החלפה. אז תנו לנו לחסוך לכם עוד סבב אחד – יש לנו בדיוק את המקום והטיימינג. תרשמו:

דורון בר-און הוא שף וותיק ומקסים שהקים לפני שנתיים את "iCook – המטבח של דורון בעמק יזרעאל", שם הוא ובת זוגו ענת מארחים לאורך כל השבוע אירועים פרטיים קטנים (עד 50 אנשים רעבים גג), וגם מעבירים סדנאות בישול של בשרים, בישול בריא, בישול בר קיימא, ועוד. אבל אם אתם באמת רוצים לחגוג – תתאפקו עד שישי. אז פותחים ענת ודורון את המקום לסעודת בראנץ' של מלכים. חאליסי, שימי לב: תמורת 75 ש"ח קיבלנו לשולחן טריליון סלטי פתיחה טעימים פלוס מנה עיקרית שווה (בחיים לא ראינו שקשוקה, ביצה עלומה ובורקס יפים מאלה), ואפשר גם לשדרג למנה בשרית (אם אתם אוהבים את הבוקר שלכם אירופאי). הכל הורכב לידנו באופן אסתטי, ברמת צילחות מהגבוהות שראינו, והכי חשוב – מיבול מקומי של תושבי העמק. בתור בן למשפחה חקלאית ממושב היוגב, גדל דורון על אוכל מהמשק הביתי, עם גזרים שקטף מהערוגה ביד אחת ושמנת שייצרה אמו ביד השניה. אחרי שלמד לבשל בארה"ב, עבד במסעדות והוביל קו קייטרינג על שמו – החליט לפתוח מקום שיבוסס על חומרי הגלם של חבריו החקלאים ומירקות הגינה שהוא מגדל בחלקה ליד המסעדה. זה אומר שכל מנות התפריט נבנות כל שבוע מחדש ומבוססות על מה שיש כרגע בעונה – מהחסות, דרך הקייל, האספרגוס, הקונפיטורות ועד התבלינים. הלחמים נאפים מאחוריכם במקום, וגם הבשר, החלב, הביצים, שמן הזית ואפילו היינות – כולם מתוצרת מקומית משובחת וטריה. וזה עוד לפני שאמרנו מילה על הקינוחים שענת מכינה ממש כאן, ולא בקונדיטוריה בפריז כמו שחשבנו בהתחלה.

אחרי שפתחנו פעמיים שולחן אצל דורון וזללנו את כל מה שנקרה בדרכנו – אין לנו ספק: עשו לאמא ולעצמכם טובה והזמינו מקום כרגע לבראנץ' הבא. העמק קורא לכם.

 

"iCook – המטבח של דורון בעמק יזרעאל" – אירועים פרטיים – החל מ-120 ש"ח לסועד (לפי תאום); ארוחות בראנץ' – 75 ש"ח לסועד (שישי, 09:30-14:00, תפריט משתנה מדי שבוע) וסדנאות בישול.
להזמנת מקום ופרטים נוספים – טל': 04.9893247 (ענת, דורון)

 

הרגע נקטף - וכבר נחטף. חומרי הגלם של חקלאי העמק ומנת קרוק מאדאם




איך אתם רוצים לפתוח את השישי שלכם? מנת Huevos Rancheros, נקניקות מרגז על פולנטה, ועוד





פותחים שולחן. מבחר סלטי פתיחה משתנים, והמטבח הלוהט של iCook




הקינוחים של ענת. מאפינס גזר ויוגורט, קובלר תפוחי עץ וקרמה שוקולד ביין אדום וקרם פרש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה