13 באוקטובר, 2020

הבלינג שבקצה המנהרה

סטודיו קטן ומשפחתי מציע תכשיטי זהב וכסף קלאסיים במראה על-זמני, שתשמחו להעביר הלאה מדור לדור, ולספר - "את זה? קיבלתי כצל"ש על סיום הסגר השני". הכי מגיע לנו

תמיד במידה, תמיד במודה. ZUSHE תכשיטים על זמניים בפרשנות עכשווית

אנחנו לא הוזים, נכון? גם אתם רואים את זה? מעין אור קטן, נצנוץ רחוק, אבל בהחלט וודאי – בקצה המנהרה הארוכה והמתישה ביותר שאי פעם עברנו דרכה? זה או זה, או שזה הבלינג המסנוור שהזמנתם לנו כפיצוי ואות הוקרה על כל מה שעברנו פה, כן? כי בשביל פחות מזה אנחנו אפילו לא קמים לפתוח אודיו בזום הבוקר. ואם כבר – מקווים מאוד שהלכתם על הדבר האמיתי והיפהפה הבא:

כנצר למשפחת צורפים ענפה מעיראק, עסק אביה של רז לוי-שומל בתכשיטנות גם כשעלה לישראל, כאן למד מדודהּ טכניקות עיצוב שונות, והקים במרוצת השנים בית מלאכה משלו בכרכור. אחרי למעלה מ-3 עשורים שהוא מפיץ משם את עיצוביו לחנויות תכשיטים ברחבי הארץ – החליטה רז לאחרונה להצטרף כחוליה נוספת בשרשרת הזהב, ולהקים בית תכשיטים משפחתי, שיחשוף ויוקדש לכשרון וליכולות המרהיבות של אביה; אבל בטעם, בסגנון, בהגשה ובגישה שהיא כל-כולה שלה. כך פתחה לפני שנה וחצי את ZUSHE – שילוב בין הכינוי שלה (רזוּשי) ובין אווירת הנשיות והייחודיות שהיא מבקשת להציע לכל אחת ("זו-היא", בתרגום חופשי).

מאז ובכל פעם שיש לה למשל רעיון ענק לענק – היא יושבת עם אביה, מציירת, מדגימה ומעצבת יחד איתו עדי-עד; כלומר תכשיטים שנועדו להחזיק לאורך שנים, גם מבחינת יציבותם וגם מבחינת הסגנון. כאלו שילוו ברגש ועם סיפור מיוחד דורות שלמים, ויעברו בירושה מסבתא – לנכדה – לנינתה. זה אומר שכל השרשראות, הטבעות, העגילים והצמידים הזושיים והיפים כל כך, מעוצבים כאן בעבודת יד מסורתית, ומחומרים עמידים וטבעיים בלבד (כסף, זהב לבן או צהוב על שלל קראטיו). הכל בקווים קלאסיים מוקפדים ונקיים, ללא מניירות חולפות או טרנדים עונתיים, בלי קולקציות שמתיישנות במהירות או מלאים מיותרים. הכי בר-קיימא שאפשר: אחרי שהאבטיפוס של האב מוכן – רז דואגת לצלם, ללטש ולהעניק פרשנות עכשווית לפריטים בניחוח של פעם. כך שאתם מוזמנים לבחור בלינג-בלינג על-זמני, שיותאם לכם אישית, ויישאר רלבנטי ונכון, מהיום ועד בכלל. וזה רבותיי, כל רזי-המקצוע.

תכשיטי ZUSHE – החל מ-120 ש"ח
להשיג בחנות האונליין, פרטים באינסטגרם, פייסבוק

מאמי, תפרגן גם לעצמך משהו, ואנחנו עונדים על כך! ZUSHE

שרשרת האירועים. ZUSHE (צילום: אביב קורט)

יום אחד בתי, כל זה יהיה שלך. עדי לעד, ZUSHE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה