23 ביולי, 2014

דליש

מעדנייה חדשה שנפתחה ממש לידנו הביאה לכאן בריזה נעימה של עיצוב טוב, לחמים בעבודת יד, וסנדביצ'ים מחומרי הגלם הכי משובחים שאפשר. טוב שבאתם

אומרים שעם כל דלת שנסגרת – נפתח חלון. ובאמת, כמה שמבאס לראות בתי עסק שנסגרים – ככה אנחנו סקרנים לראות מה, מה עומד להיפתח במקום: אולי טמבוריה שנוכל לשכפל בה מפתחות כל היום? אולי בית מרקחת פלוס חנות לפיתוח תמונות (הכי נחוץ לנו)? אולי מוג'י סופסוף עשו עליה אמן? וכך, בזמן שהדמיון שלנו משתולל מרוב אפשרויות, במקום בו עמד עד לא מזמן חלל עבודה אלטרנטיבי, ממש לידנו, נפתחה פתאום מעדניה חדשה. או, מתאים לנו בול לעיתות חירום.

ולא סתם מעדניה, דלי שנראה כאילו הרגע נחת ממנהטן: זה מתחיל בלוגו החמוד "גרציאני", על שם הבעלים יניב גרציאני, ממשיך בבחירות העיצוביות של בת זוגו חגית – שדאגה לגופי תאורה יפים, ארונות אחסון מדויקים ופריטי מטבח נחשקים למכירה במקום (כמו כלי אמייל של פאלקון, מגבות מטבח מפשתן, צנצנות הזכוכית של WECK שנסענו עד לונדון כדי לתפוס, ועוד). אבל גולת הכותרת כאן היא כמובן המוצרים המשובחים שמאחורי הויטרינה. יניב, שותף ב-"זומר בייקרי" ומי שאחראי שם על כל הפחמימות הטובות (מי שמכיר – מוקיר), החליט לאחרונה לקחת את הפוקאצ'ות, הבאגטים, המאפים והלחמים שהוא אופה כל כך טוב ולהלביש סביבם מעדנייה משלו. זה אומר שמהיום תוכלו להרכיב אצלו במקום סנדביץ' מלחם בעבודת יד, עם מיני גבינות משובחות, ירקות ואפשר גם מטיאס, טונה או סלמי הרץ הונגרי. מי שממהר יכול לבקש קפה לדרך עם כריכוני-ביס מושקעים או בורקיטס שכבר מוכנים לזלילה (הכי עושה לנו את זה). אבל אם יש לכם רגע, כל סנדביץ' שתבחרו להרכיב, יקבל מיניב תשומת לב ואהבה כאילו היה בנו בכורו, יכלול ממרחים שווים (לימון כבוש בפלפל שאטה, כוסברה חריפה, עגבניות מיובשות ועוד), ופינוקים כמו ארטישוק, חמוצים, ירקות קלויים ותיבול מדויק. חומרי הגלם במקום הם אגב תוצר של שת"פ עם "משק עפאים" המעולה ממושב עידן, שמספק גבינות, ממרחים, ריבות, מוצרי מעדנייה מוכנים, כבושים ומה לא. על המדפים יש גם פסטות מאיטליה למכירה, אנשובי אורטיז, שמני זית, מלח גס משובח, ובהמשך יהיו אפילו ירקות אורגנים. דליקטס.

בואו לאחל ברוכים הבאים, קחו אתכם בטייק-אווי למקלט סנדביץ' מושקע וטעים באמת (לכו על 2/3 בגט דקיק, גודל מושלם לרעב צהריים) ותיווכחו שתמיד יש מקום למעדניה חדשה. או מכבסה.

גרציאני, מעדנים ולחם בעבודת יד – החל מ-2 ש"ח ליח' מאפה ביס קטן, כריך פילו – 22 ש"ח, סנדביצ'ים 14-38 ש"ח (גבינת עיזים ב-39 ש"ח).
קינג ג'ורג' 105, תל אביב, טל': 03.6006676, שעות פתיחה: ראשון-חמישי 07:00-20:00, שישי 07:00-16:00, עמוד הפייסבוק.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה