12 בנובמבר, 2013

גוד לק

הכירו את Bela - אתר פארם און-ליין שמציע מגוון עצום של מוצרים שימושיים במחירים שעושים לנו נעים בעין, בלב ובכיס

אנחנו מאד אוהבים לקנות ברשת. חמור מזה, אנחנו מתענגים על כל רגע בתהליך – אוהבים את שלב הנבירה האינסופי בין עמודי המוצרים, את שלב ההתייעצות עם החברים במשרד (על חשבון הפסקת צהריים כמובן), את שלב הציפייה לחבילה מהדואר ואת מעמד פתיחתה החגיגי (אורגזמה, מישהו?).

אבל בזמן האחרון (שלא נגיד בשנים האחרונות) – אנחנו גם אוהבים לקנות בזול. כחלק מהיותנו הורים שרודפים אחרי הזנב של הג'ודואיסט הקטן והבלרינה השובבה, וכחלק מאווירת החיסכון והמחאה – אנחנו סופר שמחים ליפול על דילים משתלמים (ועדיף שיהיו מתחום הטיסות לחו"ל. תודה).

וככה הגענו לאתר הפארם החדש, המגוון והאולטרה משתלם – bela.co.il. ב-bela, אתר קניות לנשים שהוקם על ידי נשים (כנסו לאודות שלו ותחסכו לנו קופי-פייסט), תמצאו כל מיני דברים מתחום הטיפוח שאתם ובני משפחתכם הכי צריכים, במחירים שווים (על אמת) ועם שירות מעולה, בדגש על המעולה: קחו לדוגמא את העניין של שליחות עד הבית (או המשרד) שמגיעה תמיד ארוזה יפה יפה ואפילו עם מתנה קטנה בפנים (שחקו אותה מופתעים). אנחנו, לא נעים להודות, נכנסים שם לקטגוריית המבצעים ובודקים מה מתאים לנו, מה חסר לנו ומה סתם בא לנו. מצאנו שם חיתולים של האגיס בהנחה משמעותית, מוצרים של המותג האהוב A-DERMA (במחירים משתלמים), גלוסים של קליניק, את השמפו האהוב של מורז נגד קשקשים (לחברה שלנו יש, מסכנה), את המוצצים היחידים שהקטנה שלנו מואילה בטובה לחבוק וכן הלאה והלאה עניינים (מותגי איפור שווים, תוספי תזונה, קרמים, צבעים לשיער, לקים, יו ניים איט).

אז מה אמרנו כאן בעצם? שיותר לעולם לא תצטרכו לסחוב הביתה שקיות עמוסות בחיתולים, מוצצים, שמפואים, סבונים ומגבונים ולקלל כל הדרך. נגמר הסיפור הזה.

אתר www.bela.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה