07 בינואר, 2021

בשנה הבאה נעבוד מהמרפסת

Shelfie, שולחנות הבר המרחפים והמקוריים של ארז ועופר רוזנבלט, מתלבשים בקלות על כל מעקה, ויוצרים פינות עבודה, אוכל או פנאי חדשות במרפסת, קו ראשון לנוף. כך תעבירו את הסגר בבית, הכי בחוץ שאפשר. קחו אוויר

תרצו שולחן במרפסת או על הבר? גם וגם? שולחן-בר מרחף למרפסת, Shelfie  (צילום: בר ליבני)

תגידו, איך עובדים אצלכם? שרועים על הספה עם טאבלט על הבטן? שוברים את הגב מעל שולחן הילדים (כשהם "מבריזום" מאלגברה)? התנחלתם בפינת האוכל כך שהלפטופ משמש כבר כפלייסמט? לא אידיאלי. ובכן, עד שנחזור למשרד, או שבית הקפה למטה יואיל לשחרר את הווייפיי (אוסי, אנחנו רואים אותך מקציפה שם!) – אנחנו חייבים לעצמנו "שלפי", שולחן-בר מהמם וחכם שלא תפסיקו לעשות איתו סלפי.

האחים ארז ועופר רוזנבלט אמנם למדו תחומים שונים (מלונאות ותיירות, ויחסים בינ"ל – בהתאמה), אבל תמיד חלקו אהבה משותפת ליצירה במו ידיהם. אחרי שינויי קריירה וטיול ארוך בעולם, נסע ארז עם משפחתו להרפתקת חיים בספרד, שם הם גרים בשנתיים האחרונות. באחד הביקורים אצל אחיו הצעיר – שבמקביל למד ועבד בווינה – נדלק ארז על שולחן-עבודה קטן שעופר התקין לעצמו במרפסת, מאילוצי מקום. דבר הוביל לדבר, והשניים החליטו מיד לחזור עם ההברקה הגאונית הזו לישראל, מדינה מוכת ימי שמש לא מנוצלים ומרפסות מפוספסות.

כך, בזמן שכולנו אילתרנו משרדים ביתיים מקרשי גיהוץ ושידות החתלה (סיפור אמיתי!), ארז ועופר דווקא חשבו מחוץ לממ"ד ופיתחו כאן שולחן-בר נפתח שמורכב על אדן המרפסת ומאפשר ליצור בקלות נישות פנאי חדשות בחללים קטנים (דירות, צימרים) או על כל מעקה פנוי שתרצו להשמיש מעתה (מי ביקש לובי בבניין ולא קיבל?). אחרי הליך פיתוח ועיצוב, פתחו במאי האחרון נגריית בוטיק בעמק חפר, שם הם מייצרים את שולחנות "שלפי" בעבודת יד פרטנית מעץ אורן מלא, חזק ומסיבי (שנחשב עמיד מפני נזקי מזג אוויר ורוחות חזקות), עם צירי-פטנט ובורג מיוחד להידוק למרפסת מכל סוג (זכוכית, חוֹמה, סורגים). קונץ שמאפשר התקנה מיידית בקלי-קלות (בלי לבקש אף מקדחה או טובה מהנדימן) וגם לשנות מיקום בכל פעם שתרצו להחליף את הנוף. מאמי, תישאר לעבוד בחדר של קטני, אנחנו פה עם תנאים של סיליקון ואלי!

כל מה שצריך אם כן זה רק למדוד את רוחב המעקה שלכם, לבחור צבע "שלפי" (טבעי או מנטה), ואז להחליט מה עושים קודם: עונים על מיילים בענן מתחת לאיזה ענן (נשמע חלום!)? מרימים סופסוף את העציצים שתפסו לבימבות את החניה? מעבירים את פינת הסליים הרחק מהשטיח? מרכיבים כמה "שלפיז" זה לצד זה ופותחים סניף ווי-וורקורונה ביתי? או פשוט מניחים עליו שיפודים שיצאו מהגריל, נשנושים וכל מה שצריך לארוחת ערב כיפית, באווירת מחוץ לבית (המילים הכי יפות בעברית).

ואם זה לא מספיק שדרוג לחיים האלה, לאחרונה החלו להציע האחים גם כסאות בר תואמים, יחידת מדפים נתלית, עציצי-בטון (בשת"פ עם החבר'ה מ-Betoni) ועוד הפתעות שהם מתכננים לפנים הבית, ולהשלמת פינת העדן החדשה שלכם.

לקראת הסגר השלישי, וכדי להתארגן הפעם כמו שצריך – אם גם אתם חלמתם ש"בשנה הבאה נשב על המרפסת, ונספור ציפורים נודדות…" – שלפו לכם "שלפי", ותראו כמה טוב יהיה.

Shelfie, שולחנות-בר מרחפים – החל מ-550 ש"ח (כולל משלוח לכל רחבי הארץ)
להשיג בחנות האונליין, פרטים נוספים באתר, אינסטגרם, פייסבוק. לסרטון ההדרכה – לחצו כאן

 

מדף נשלף למבוגר ולטף. Shelfie, לפתוח במרפסת כל מה שחלמתם (צילום ימין: בר ליבני, שמאל: אפרת לובל)

חברים, המרפסת על שמכם עד 21:45, תיהנו! Shelfie, לחשוב מחוץ לבית (צילום: בר ליבני)

פותחים מרפסת? שלפו שלפי! Shelfie, לחיים טובים יותר בחוץ (צילום שמאל: בר ליבני)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה