01 באוקטובר, 2020

אי של שפיות

בים של חוסר-וודאות וכמיהה ליציבות - אנחנו פורשים אי של שפיות באמצע הסלון, בדמות מזרן יוגה מושלם שמצאנו, גורבים את הגרביים עם הגרוב הכי נכון - ומתאזנים מחדש. וולקאם אומממם

תנוחת "עד שהמורה עולה בזום". מזרני yano החדשים (צילום: ליאור שליק)
תגידו, איפה אתם ממוקמים כרגע על המפה, מבחינת אחוזי עצבים, אחוזי מתח ואחוזי היסטריה ("שובליקו, עוד פעם אחת אתה מאבד את הסיסמא לזום – ואנחנו מכניסים אותך לבית ספר של עובדים חיוניים!!")? הייתם אומרים שאתם ככה באזור אדום? בורדו? פוקסיה-מהבהב? ובכן, עד שנמצא בייביסגר (בייביסיטר לימי הסגר, כמובן), וכדי להחזיר לעצמנו אחיזה נכונה במצב, החלטנו לא לחכות לאף חיסון – ולעבוד יותר על החוסן: התחברנו לערוץ יוגה אהוב (אנחנו הכי טים-אדריאן), פרשנו אי של שפיות בסלון – בדמות מזרן יוגה מושלם שמצאנו עבורכם, גרבנו גרבי אימון מיוחדים לשיפור היציבה והיציבות בחיים האלה, והופ! התאזנו מחדש. רישמו גם לכם:

מזרן או מזרון? פשוט תזמינו את שניהם. מזרני yano החדשים (צילומים: טל טרי)

עוד בילדותה, כרקדנית בלט קלאסי בבית ספר "תלמה ילין", שם למדה גם פילאטיס – נמשכה טל ינובסקי לעולם המחול, הגוף והתנועה. עם השנים, עברה לתרגל יוגה אבל העדיפה להגיע לשיעורים עם מזרן אישי משלה. משלא מצאה דגמים כיפיים במיוחד כאן, או כאלו שישתלם לה לייבא מחו"ל, החליטה לקחת את העניינים והמזרנים לידיים ולעצב בעצמה, בהתאמה לטעמה האירופאי והידידותי לסביבה. כך נולד ב-2016 המותג שלה, תחת הכינוי yano (קיצור שם משפחתה). בעקבות התחקות אחר יצרנים טובים ואקולוגיים, ערך לא פחות חשוב לה מלדייק את מנח הגיבור – מצאה לבסוף מפעל במזרח שייצר עבורה קולקציית מזרנים מגומי טבעי דחוס וממוחזר, עם שכבת מיקרופייבר עליונה במרקם משיי נושם, סופג זיעה ואפילו כביס; עליה הודפסו עיצוביה המקוריים, בסגנון גיאומטרי או בוהו-שבטי. כך שחלק מלקוחותיה השמישו את המזרן בין השיעורים – גם כמרבד מגניב למטבח, שטיחון במרפסת, ובכל מקום בו נזקקו למעט צבע ויציבות. לעומתם, המזרנים מהקולקציה האחרונה, עשויים מחומר חדיש במרקם דמוי עור, לשיפור יציבות כפות הרגליים והידיים, ועם שכבה תחתונה בעלת אחיזה מעולה שנצמדת היטב לרצפה. בימים אלו, ובתור מי שחושבת על כל שלב בדרך לתרגול המושלם – טל עומלת על הוספת פריטים אופנתיים משלימים. כך שבקרוב תוכלו לתפוס אצלה גם טייצים וחולצות קרופ-טופ מגניבות, מסיבי בד שהיו בגלגול הקודם בקבוקי פלסטיק; או משקולות מיוחדות; בקבוקי מתכת יפים; ותיקים מניילון ממוחזר לנשיאת כל ציוד הכרחי לחיים שפויים יותר (יעני לצאת "ינו-קומפלט"). שקט זום! אנחנו יותר באוממממממם.

מזרני yano – החל מ-290 ש"ח. מבצע מיוחד לקוראי מרמלדה: 15% הנחה ומשלוח חינם בהקלדת קוד הקופון emanuel
להשיג באתר הרשמי, פרטים נוספים באינסטגרם

כל כך יפה שבא לפרוש בכל פינה. קולקציית המיקרופייבר של yano (צילומים: דרור בן נפתלי)

 

סגר של שפיות. מזרני yano החדשים (צילום מימין: ליאור שליק; משמאל: טל טרי)

 

לצאת יאנו-קומפלט. בקרוב גם ביגוד ואביזרי יוגה, yano (בתמונה: הצצה לקולקציות קודמות)

מאוזנים עד הבהונות. גרבי Toesox לכולם ובשלל דגמים

 

כבר בשיעור היוגה השני שלהם, הבחינו ג'ו וכריסטינה פטרסון מקליפורניה, בזוג מתרגלות שנתבקשו להוריד גרביים כדי להתייצב טוב יותר – אולם סירבו מטעמי היגיינה. כך עלה ג'ו על צורך ורעיון ליצור גרביים ייעודיים, שיאפשרו להישאר עם – ולהרגיש לגמרי בלי. בין שלל הפטנטים ששילב בהם – מציעים הגרביים שפיתח לבסוף ב-2004 – נקודות סיליקון למניעת החלקה; עיצוב המפריד בין הבהונות, כמו כפפה לרגל; ובהמשך, גם גרביים החושפים את האצבעות, כך שיישארו מופרדות אך גלויות (שלום לך, קמיצה בלי פדיקור!). לפני 5 שנים, והודות לשיתוף פעולה עם סטודיו לפילאטיס ופיזיותרפיה מקומי, נחת גם אצלנו מותג גרבי האצבעות הקליפורני המקורי, Toesox, המעניקים כאמור שלל אפשרויות חדשות בכל סוג אימון, תרגול או ריקוד: תנועתיות טבעית יותר, זינוק יציב, שחרור בריא מגרביים הדוקים, פרישת אצבעות מלאה ויצירת בסיס רחב ומאוזן יותר לגוף. נשאר רק לבחור את האורך (גרבי-קרסול, ברך או מספיק לכם עד אמצע כף הרגל?), אולי בעצם גרבי אחיזה מלאים, ללא הפרדת אצבעות? יש גם גרבי ריקוד עם רצועות ועיטורים מגניבים, גרביים ליומיום, לילדים ועוד שורת אביזרים משלימים ומהממים: כפכפי-הפרדה, כפפות אימון, חותלות ולאחרונה אפילו בגדי ספורט יפים. גברת זרת? תתפרעי, את משוחררת.

גרבי Toesox – החל מ-49 ש"ח
להשיג בחנות האונליין ובאתר הרשמי. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק, אינסטגרם

 

 

וכן, יש גם בלי הפרדה, נודניקים. גרבי Toesox לאימון, לריקוד, ליומיום

 

בימים של חוסר יציבות – שימו גרביים. Toesox המקוריים מקליפורניה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה