23 במאי, 2010

פוטו נצח

בדקנו. אין אחד שמצליח לזייף חיוך טבעי מול הצלם בחתונה. בדיוק בשביל זה יש את FunPix, עמדות צילום ניידות שיוציאו גם מדודה בלומה את הפריס הילטון שבה

כבר לא פשוט לתכנן היום חתונה. חוץ מתפריט, פרחים ושיר כניסה, נראה כי כמעט אי אפשר להתחמק מלארגן גם איזה מרצ'נדייז קטן לאורחים. מבין היצע סוכריות הדרז'ה הממותגות (מודים באשמה), תחתיות הקפה המתמגנטות (בקרוב אצליכם) ושאר סובינירים למקרר (אין כמו להיזכר בבוקר איך אנחנו נראים אחרי שלושה רדבול-וודקה) – מצאנו אחד שדווקא היינו שמחים להדביק באלבום החתונה שלנו (אלוהים והעוזרת יודעים איפה הוא).   

הכירו את חברת FunPix הישראלית, המגיעה לכל אירוע עם עמדת צילום אוטומטית שלוקחת את תאי הפוטו מהקניון עשרה צעדים קדימה. מייק ג'ייקובס, הבעלים והמפתח של החברה, מודע לכך שבכל אירוע ממוצע היום, יש לפחות 400 מצלמות בניידים, פלוס שלושה צלמי סטילס, שני ווידאו ואחת רחף. ובכל זאת, הביקוש למוצר שלו רק הולך וגדל. מייק מסביר כי התמונות האיכותיות שמקבלים במקום (עד עכשיו, אין עין אדומה אחת!), פלוס הניתוק שמציע תא הצילום, משפיעים פסיכולוגית, והתורים לעמדה נוצרים תוך שניות. כשאין צלם מולכם שמכריח לחייך בדיוק באמצע העיקרית, וברגע שהווילון בתא נסגר – משהו באינטימיות הזו, מאפשר גם לחברה הכי צנונית של אמא לשחק מול המצלמה כאילו סיימה ענת ברזילי.

אל העמדות של FunPix אפשר להיכנס לבד או בחבורה גדולה, לבחור בין צילום צבעוני או שחור-לבן, להגיד צ'יז ארבע פעמים, ולקבל תוך שניות תמונת קולאז' מגניבה ואיכותית ביותר המורכבת מארבעה צילומים שונים שלכם, ברמה של סטודיו לצילום ועם רקע או מסר שבחרו בעלי האירוע מראש. אם תרצו, תוכלו גם לקבל גם את התמונות שלכם ישירות למייל, או להוריד אותן מאתר החברה בעזרת סיסמא מיוחדת לכל אירוע. בעלי השמחה אף מקבלים דיסק-און-קי או DVD עם כל התמונות הבודדות והקולאז'ים שצולמו, שמוסיפים  לאלבום אווירה שקשה לתפוס גם כשיש רצף של מרגול על הרחבה. בשנתיים בהן קיימת FunPix עברו עמדות הצילום והתוכנה פיתוחים ושדרוגים, וכיום מציעה החברה גם עמדה שמתנפחת לצורת איגלו תוך 3 דקות ואפשרויות בלתי מוגבלות למיתוג רקע התמונות.

גם אם אין לכם אחות שמתחתנת בקרוב, אבל במקרה שמתם את היד על התקציב לערב החברה הבא, הזמינו עמדה כזו ותראו איך בשנייה חבורת רואי חשבון עושה פירמידה אנושית או קרניים למנכ"ל. ונראה אתכם לא מפייסבקים את זה.

עמדת צילום אוטומטית לאירועים פרטיים ומסחריים – 3000-5,000 ש"ח (תלוי בסוג האירוע ועד 5 שעות ליום. עמדה אחת מספיקה ל-עד 500 אורחים. המחיר כולל עמדה, מפעיל, מיתוג תמונות, התמונות עצמן ודיסק-און-קי / DVD לבעל האירוע עם כל החומר שצולם)
לפרטים נוספים – מייק ג'ייקובס, טל': 052-5618455, [email protected], www.funpix.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה