23 באוקטובר, 2011

סתיו אחד, חמישה צעיפים

לקראת העונה הכי חמקמקה בקלנדר - לפניכם חמישה צעיפים סתוויים ויפים. לכרוך ולצאת לדרך

מבחינתנו, אמרתם סתיו – אמרתם צעיף חדש. חמישה צעיפים יפים יפים שנתקלנו בהם במקומות שונים מבטיחים להפוך אתכם לבעלי לוק אירופאי-סטודנטיאלי מנצח: הקוקטי, הגרנדיוזי, האקולוגי, הצועני, וזה שלובשים לארוחה בבית הנשיא. מתחילים בקטן:

הקוקטי
לכל מי שחולמת על קריירת דיילות זוהרת וטרם הספיקה לממש – תשמח לדעת כי לכבוד העונה הוציאו בקסטרו מקבץ צעיפי מטפחות (שכורכים בסגנון קאובוי, יו נואו עם משולש מקדימה), חלקם מנוקדים, חלקם סרוגים, חלקם עם גדילים משמחים (כמו בתמונה למעלה), חלקם שקופים ופרחוניים ואחד אפילו עם הדפס מנעולים בגווני חום ובז' שמבטיח הגנה כפולה מפני רוחות ואפצ'ים לא רצויים. שימו מים לתה, אנחנו באים לראות אצלכם שלכת.

צעיפי מטפחת – 49.90-129.90 ש"ח
להשיג ברשת "קסטרו" ברחבי הארץ

 

 

 

הגרנדיוזי

נקודות למחשבה. צעיף מנוקד של "תמה" (צילום: ניר יפה)

 

לכל מי שחייב את הצעיף שלו ארוך (בואו נגיד – לפחות שני סיבובים מסביב לצוואר) – הנה אחד מכובד למדי מכותנה, בצבע זית עם נקודות לבנות רקומות ונהדרות, שמאפשר ללבוש אותו גם כשאל. לא נגמר לנו מהמילה הזו.  

צעיף כותנה עם נקודות רקומות – 280 ש"ח
להשיג ב"תמה" – שימו לב: לרגל מעבר לחנות החדשה, "תמה" תפתח מחדש ביום רביעי הקרוב (26.10) בכתובת – קריית שאול 20, קריית שאול, רמת השרון (גבול ת"א), טל': 03-6442356.

 

האקולוגי

האפור היום ירוק מאוד. צעיף במבוק אורגני של "אנג'לי" (צילום: יורם אשהיים)


חנות מדי היוגה שלנו "אנג'לי" ממשיכה להוציא גם העונה צעיפים מבדי במבוק אורגניים המודפסים ידנית אחד אחד. את הסדרה היפה שיצרו יחד גילי רביד, מעצבת אנג'לי, ושירי כנעני, מעצבת טקסטיל, תוכלו להשיג בשמונה גרסאות צבעוניות שונות, בעלות דוגמת עלים מושלמים לעונה, על בסיס שמנת או אפור. כולם בעלי טאץ' משיי ובאווירה הכי סתווית שאפשר.

צעיף במבוק – 255 ש"ח
להשיג באנג'לי, מקווה ישראל 10, מתחם גן החשמל, תל אביב, טל': 03-6868733

 

זה עם הפרנזים

סתיו בניו יורק. צעיף משי מ"גרטרוד" (צילום: ניר יפה)

יש כאלה שלובשים צעיף פרנזים כל השנה (צוענים, רקדניות פלמנקו, אנשים עם טעם) ויש אותנו שרק עכשיו נכנסו לטירוף ולא נרגענו עד שראינו צעיף משי בהדפס צבעוני, בעל כתמי שלכת בגוונים ניו יורקים של חום-אדום ועם סיומת משמחת של פרנזים זהובים שהופכים את האקססורי הזה לתכשיט של ממש.

צעיף משי מודפס – 272 ש"ח
להשיג ברשת "גרטרוד" (דיזנגוף 225, תל אביב, טל':03-5467747; אוסישקין 44 א' רמת השרון, טל': 03-5473648; מתחם בית חרות, טל': 09-86657160)

 

וזה שלובשים לארוחה בבית הנשיא

ליפוף נכון. צעיף שכבות קשמיר ומשי ב"מישל שואורום" (צילום: אבי ולדמן)

קשה לנו לדמיין איך זה להוציא מאות שקלים על אקססורי שבטח נלבש פעם אחת ומיד נאבד באוטובוס. אולם, לו היינו מוזמנים לאירוע חורפי ומסוגנן על איזה שטיח אדום כלשהוא (בשלב הזה נסתפק גם בשטיח כניסה לרגליים) ואילו היינו חוסכים את תווי השי שקיבלנו לחג – סביר מאוד שהיינו הולכים על אחד מצעיפי הפרימיום שמציע השואו רום של מישל, כולם עשויים קשמיר ומשי, עבים וגדולים כמו שצעיף מפנק צריך להיות ומאפשרים לפחות שבע צורות של כריכה סביב הצוואר. שימו על עצמכם בייבי אחד כזה ותראו מיד איך נהיה לכם מבט מצועף טבעי.

צעיף קשמיר ומשי – 1,180- 2,680 ש"ח
להשיג ב-Michelle Showroom, הירקון 290, תל אביב, טל': 03-5468339

 

>>> ולסיום – הרשו לנו רק להזכיר את לייבל הצעיפים המושקע והקהילתי "A Peace Treaty" מניו יורק, שהכרנו בעונה שעברה ונפלנו ממה שיש לו להציע גם בעונה הנוכחית. קנו לנו כל אחד שאתם רואים שם – ואנחנו שלכם לפחות עד הקיץ. תודה.

 

[PSGallery=8eysviwb6v]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה