27 בינואר, 2015

נכנסנו ללופ

אפליקציית הסרטונים הקצרים VINE היא הבידור הכי טוב שתקבלו ב-7 שניות. הכירו את תמצית הקומדיה האנושית

חברה שחזרה מביקור בלונדון סיפרה שכל האנשים סביבה לא הפסיקו לצחוק כל היום ברחוב, באנדרגראונד ובכלל. אחרי שהבינה שזה לא עליה (לכו תדעו מה הם אומרים שם עם המבטא הזה), פתחה בסשן ריגול שהוביל ל-Vine, אפליקציית הסרטונים הכי לוהטת, מתברר, בארצות הברית ובבריטניה (רגע, אז לעזוב את פארמוויל? בדיוק צמחו התירסים…).

ככה זה עובד: משתמשי האפליקציה החינמית מתבקשים לפתוח חשבון (כמו באינסטגרם למשל) ואז לצלם סרטון וידאו באורך של מקסימום 7 שניות (גבול הקשב והריכוז האנושי הממוצע). כשהסרטונים מועלים לצפייה פומבית, הם מנוגנים אוטומטית בלופ כדי להעצים את האפקט (ולוודא שלא פספסתם כלום אם מצמצתם), כך שוב ושוב, עד שתלחצו על Pause. מי שרוצה למשוך מספר גדול של צופים ועוקבים קבועים, רצוי שיתייג את הווידאו לפי הנושא או התמה העיקרית שבו, ולא לשכוח לצרף האשטג לפני, "#" (בדומה לטוויטר למשל), כדי שהסרטון יצטרף לכל הקליפים מאותה קטגוריה. כך, כשתכתבו בחיפוש למשל "Cat#", תמצאו מליוני סרטונים של חתולים חמודים מתרסקים על דברים (תמיד עובד, אפילו ב-3 שניות). דרך נוספת להגיע לסרטונים שמעניינים אתכם היא ללחוץ על כפתור הפעמון מצד שמאל למעלה, לבחור ב"explore", ואז להגיע לקטגוריות השונות – כמו אמנות, קומדיה, מוזיקה, משפחה, ספורט, אוכל וכו'.

בכל חודש, עולה לרשת קליפ עם כל סרטוני ה-ויין הטובים והפופולרים ביותר, שמסכם את תמצית הבידור שבאמת מעניינת את הצופים נכון להרגע (חזאי תוכן, תעקבו). אגב, כוכבי Vine ממולחים במיוחד, שהפכו לאולטרה-וויראלים, הם מיני-קולנוענים לכל דבר ומתמחים ביצירת סרטונים מצחיקים במיוחד עם פאנצ'ים קצרים ושימוש מקורי במוזיקה. לדוגמה, הכירו את QPark, אמריקאי שהגיע למעמד של סלב-על בזכות חשבון ה-Vine שלו (2.3 מיליון עוקבים!); או הרמוני סמית', אם חד הורית מקסימה שמצלמת לרוב מערכונים עם בנה החמוד אליוט (ילד, אתה כוכב!); ויש את מלווין גרג (2.2 מיליון עוקבים), בחור לוהט שצוחק על החיים בלוס אנג'לס; אייג'אומה, בחורה מצחיקה מניגריה שמצלמת (וגם משתפת מחשבונות vine אחרים) פאנצ'ים שמתארים איך זה לגדול עם הורים אפריקאיים; ועוד ויינרים מצטיינים. בשורה התחתונה, לואי סי.קיי, נראה אותך עכשיו.

להורדת האפליקציה – היכנסו מכל מכשיר נייד לעמוד הבית של VINE
לטעימה מ-100 סרטוני ויין הכי טובים – בואו הנה

 

אליוט, אתה הכי קול שיש. מתוך הסרטון האהוב עלינו ב-VINE


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה