08 באפריל, 2010

מפנטזין

כל הערב בחרנו דברים יפים מהאתר הבריטי לעיצוב ואדריכלות DEZEEN. אין כמו לפנטז על אקססוריז נוצצים ולהתעורר למציאות איקאית/אייסית/הום סנטרית נוצצת קצת פחות

זהו, כבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שהאביב פה במלוא עוצמתו. שיטוט קל בעיר מוכיח כי אפילו העצים הכי זקיינלעך יודעים שהמילה האחרונה במודה זה פרחים, וכמה שיותר. ובתוך אווירת ההתחדשות הזו, מצאנו את עצמנו מפנטזים איך באורח פלא התקציב ששמנו בצד לעיצוב הבית מספיק ליותר מטונר שחור חדש במדפסת. משהו בסגנון ה-SPIRNG TABLE שמצאנו באתר dezeen. למשל.

האתר הבריטי "דזין", שנבחר ע"י מגזין טיים כאחד ממאה האתרים המשפיעים ביותר מתחייב ליידע את גולשיו לפני כולם בחדשות הכי רותחות בעולם העיצוב והארכיטקטורה. בין השאר מצאנו שם מעצב ישראלי בוגר בצלאל בשם עדי זפרן וייסלר שיצר טבעות מחוספסות מכדורי ירי משומשים. סחתיין על המודיעין.

אבל אנחנו כאמור יותר בעניין של פרחים בקנה מאשר תכשיטים בצריח, ולכן התעכבנו עוד קצת על אותו שולחן אביבי וגילינו שהוא לקוח מתערוכת הרהיטים בסטוקהולם, ושהוא למעשה פרי שיתוף פעולה של צוות מעצבים שבדי בשם Tb & Ajkay וזוג המעצבים Karl Johan Hjerling  ו-Karin Widmark. ביחד יצרה כל החבורה המוכשרת הזו שולחן ייחודי ששכבות הדיקט העליונות שלו מתפרצות ממנו אחת-אחת ומתעגלות בחינניות.

אז לכבוד הימים הנדירים האלה, כשכבר לא חייבים ארוך אבל עדיין לא נצמדים למזגן, נרשה לעצמנו להמשיך לחלום על החלפת ישן בחדש. סליחה, יוסף.

צילום: Alexander Pilh

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה