30 באוגוסט, 2018

למנצח שיר מזמור

אוסף בגדים חגיגיים ויפים לכל חבר במשפחה, הוא השירות הקטן שלנו עבור כל מי שאין לו שניה לנשום, לחשוב, ללכת לקנות ולשמור שלא יחטוף כתמים. יור וולקאם

לחלק מהאנשים אולי נדמה שהחמישי הזה הוא סוג של קו סיום, סרט אדום לפני פודיום מנצחים שמחכה לכל מי שצלח עד הלום עם הלשון בחוץ; ושכעת יש לו זמן לשבת בצד, לדבר עם העיתונאים ולקחת שלוק מחטיף חלבונים. אבל או-הו, איזו טעות. רק המקצוענים באמת, עם קילומטראז' של אלופים, היו מספיק מנוסים כדי לשמור כוחות כל הקיץ, לתת לברכיים לנוח בירידות ורק עכשיו – לתת ספרינט רציני עד סוף ספטמבר. כי חברים, לפנינו עוד חתיכת ג'ירו שאתם לא מאמינים.

אם לוקחים בחשבון שיש לנו שבוע הסתגלות בגן (ביי ביי מיילים דחופים, הגננת לא משחררת אותנו עד ששובליקו מתגייס), פלוס יום-יום-חג (וחג יום-יום), ועוד הסתגלות פוסט-תשרי – אין מצב להגיע לאף מטלה עד אוקטובר. 2029.
 
אבל היי, בשביל זה יש לכם אותנו, ולפחות במשימה אחת או שתיים – סחבק דווקא יכול להושיט יד. תופים בבקשה: מה לובשים לחג, מי ילך לקנות את זה, ומתי?! תודו שמדובר בניג'וס הכמעט האחרון שבא לכם עליו מהרשימה, משהו בין למצוא מד-זווית לילד עד יום ראשון – לבין לסגור לסוכות נופשון (מאמי, זה עליך! אמרנו קודם!).
 
אז מנצחים או מובסים יקרים, הרשו לנו להגיש לכם שיר מזמור ואוסף אופנתי נוצץ במיוחד, בו אצרנו לכל חבר במשפחה ומשתתף בחג – שלל אופציות לבגדים יפים, נעליים חגיגיות, תיקי קלאץ', אקססוריז של ה-וואו, וכל עניין שעשוי לפתוח את תשע"ט קום-איל-פו. זה לגבי המה. בעניין המתי – מעכשיו ובכל דקה פנויה (מהר, הגננת לא מסתכלת!).
 
עברו על הפריטים הנחשקים, קחו רעיונות והשראה מרשימת החנויות המומלצות שריכזנו לצידם, ותנו לשליחי-ארצנו החרוצים לשגר עד אליכם אאוטפיט חדש וחף מקמטים וכתמים. מה שמזכיר לנו: למי יש מפלט רימונים להשאלה?
 

אוסף בגדים חגיגיים לחג – ממש פה במרמלדה מרקט

 

כל החתיכים אצלי בחג. מתוך אוסף הבגדים החגיגיים (מימין ובכיוון השעון: מכנסי MULI 1969; משקפי WOODIE; חולצת "סלון ברלין"; סניקרס ריבוק מ"ספורט שינקין")

כל החתיכים אצלי בחג. עוד הצעות גבריות באוסף המלא (מימין ובכיוון השעון: מכנסי MULI 1969; משקפי WOODIE; חולצת "סלון ברלין"; סניקרס ריבוק מ"ספורט שינקין")

 

חמודי, להתרחק מהרוטב הסגול. עוד רעיונות לילדים באוסף (מימין ובכיוון השעון: חולצה ומכנסי "אנמנה"; קשת פוף של NANA H; מכנסי שק של יומסטר; שמלת תחרה מ"צ'יקיטס")

חמודי, להתרחק מהרוטב הסגול. רעיונות נוספים לילדים באוסף (מימין ובכיוון השעון: חולצה ומכנסי "אנמנה"; קשת פוף של NANA H; מכנסי שק של יומסטר; שמלת תחרה מ"צ'יקיטס")

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה