20 ביולי, 2017

וואחד שינוי אדרת

תראו מה קרה בזמן שנמנמתם: מותג האופנה האמנותי "אווה מנדלבאום" נולד (שוב) מחדש, הפעם כליין פריטים לבית עם דגש על דימויים מקוריים באווירת מיתולוגיה יוונית מודרניסטית. מיקונוס פינת קינגס-לנדינג

אוף, גם אנחנו רוצים מדי פעם להמציא את עצמנו מחדש. להפתיע את סובבינו עם הסבת מקצוע קיצונית (אמני היפ-הופ! חפשו אותנו בלינקדאין). להופיע מחר למשרד עם גלח-כחול. לשנות את השם שלנו לתמיר קמחי (זה פנוי, לא?). אל תתפסו אותנו במילה, אבל זה הלך הרוח ששורה עלינו מאז שפלשנו לחנות המותג המקומי והמשובח "אווה מנדלבאום", שבכל גלגול בחייו הצליח לבלוט בשטח.

מה שהחל ב-2009 כליין בגדי ילדים מושלם שעיצבו בני הזוג והאמנים נעם צוקר ומיכאל ספרר, הפך במשך השנים האחרונות להיות מותג בגדי נשים אלגנטי ומוקפד, עם הדפסים מקוריים וגזרות אווריריות, ותמיד – תוך שמירה על הליבה וה"אני מאמין" של היוצרים: לשלב אמנות, נשמה ואופנה בכל פריט ופרט. ובכן, אחרי שהרגישו געגוע ורצון לחזור לתחום ממנו הגיעו ודרכו הכירו (בתואר שני לאמנות פלסטית, ציור ופיסול ב-"בצלאל"), החליטו נעם ומיכאל לנקות את השולחן, למתוח לאווה'לה שוב את הפנים, ואפילו לשנות שם. תחת הליין החדש, Wonderful warhouse, יכולים בני הזוג לחזור סופסוף לעיצוב דימויים מקוריים שנעם יוצרת במחשב, ומיכאל מעורר לחיים והופך אותם לפריטים שימושיים בדמות תיקים, כריות, תמונות עגולות, קופסאות אחסון, טי-שירטס, שטיחי קיר ועוד. על כל אלה תמצאו כעת הדפסים בסגנון אמנות יווני-מיתולוגי-מודרניסטי, שנע בין חבורת רצים יווניים עירומים, לב מחייך, עין פעורה, ידיים מחזיקות פרח לוטוס, טורסו של פסל רומי, ראשים שחורים, ציפורניים לבנות, תרנגולת, והשד יודע מה עוד מחכה לנו על הדסקטופ של נעם. את כולם מדפיסים בדפוס משי איכותי על בדים רכים ונעימים, אותם גוזרים ותופרים בעבודת יד בסטודיו שלהם בתל אביב לכדי הפיס שתחרשו עליו או תשוויצו בו על עמוד רומי בסלון.

מיכאל מספר שהמוצרים החדשים כבר עשו את דרכם לארה"ב, כולל קו ייחודי של פריטי one of a kind, וששווה לכם תמיד להציץ ולהתעדכן. כי בכל רגע עולים להם רעיונות חדשים לעוד דימויים ופריטים שיכניסו לבית שלכם קצת נשמה. או לובסטר.

וונדרפול וורהאוס – מחירים לפני הנחה: החל מ-200 ש"ח (לטי שירט) ועד 750 ש"ח (לשטיח קיר). כעת ב-30% הנחה על כל החנות!
להשיג ב-Wonderful Warehouse (מבית "אווה מנדלבאום"), עמוד הפייסבוק

 

שיהיה לכם יום כתום. עוד ועוד - בחנות Wonderful Warehouse

שיהיה לכם יום כתום. עוד ועוד – בחנות Wonderful Warehouse

 

סאמר איז קאמינג. מהחנות Wonderful Warehouse

סאמר איז קאמינג. מהחנות Wonderful Warehouse

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה