02 בספטמבר, 2010

המתנות שלנו – חלק ג'

מערכת מרמלדה בחרה עבורכם מתנות מצוינות לחג: שלוש מתנות למארחת, שלוש מתנות להורים ושלוש מתנות לילדים. והיום, קבלו את המתנות המנצחות לילדים. פרויקט חגיגי במיוחד

אחרי שבחרנו את המתנות למארחת ואת המתנות להורים נשארנו עם המתנות לילדים. על פניו זה נראה כמו משימה פשוטה שאפשר להשאיר לסוף, אבל תוך כדי תנועה הבנו שלא כך הדבר. ובכן, אם עוד נותרה בכם טיפת חיבה לילדים שטיפסו לכם על העצבים בחודשיים האחרונים, ואתם מחפשים להם מתנה לחג – הציצו בהצעות שלנו. נכון, הם הכי היו רוצים שתקנו להם iPad ונגמור עניין – אבל ניסינו להיות קצת יותר יצירתיים וקצת פחות מושחתים. ניסינו. עכשיו נראה איך זה יתקבל.

 

היצירתיים

קווים לדמותם – כל החופש הם עשו עבודות יד שתלויות בגאון בכל הבית. הם יודעים איך מכינים עיסת נייר משלוש פרוסות לחם ומחורר, ואיך מדביקים שבבי עץ לזרם מים. יש להם קלמר מפוצץ בטושים ובגזירי בריסטול ואם לוקחים להם צבע ללא רשות הם עלולים להשתגע. אם יש לכם גביע קוטג' ריק או קרטון קורנפלקס שלא בשימוש – אתם מוזמנים להעביר אליהם. הם כבר יכינו לכם מזה תוך שלוש דקות דגם מדויק של מוזיאון ישראל המחודש.

 

המתנה – משחק אוריגמי של DJECO. טוב, זה כבר לא סוד שכל משחק שהמותג הזה מוציא הוא ניצחון אמיתי, אבל למשחק הזה יש עוד נקודת זכות די מבטיחה – הוא לא יקר. למעשה מדובר במשחק אוריגמי שמספק חומרים והוראות להכנת קווה קווה איכותי. אותו משחק ילדים שהכתיר אתכם בעבר בהינף יד ליצורים טיפשים וקמצנים או מכוערים ומגעילים. זוכרים? האיורים והעיצוב של הניירות מרחיבים את הלב וההוראות כרגיל מושלמות. התוצר הסופי מאד מספק וסוחט לא מעט מחמאות מהעוברים והשבים. יותר מזה?

 

לילדים מקפלים. DJECO

 

משחק אוריגמי – 69 ש"ח
להשיג בנימיגו ובחנויות נוספות בכל הארץ. להזמנות חייגו
08-9416625 (ארבעה ימי משלוח).

 

התרבותיים

קווים לדמותם – הם ידעו לדקלם שירים של זלדה עוד כשהיו בני שלוש, הם יודעים בעל פה את בירות העולם, את כל המדינות באמריקה ואת כל זני הענבים שמגדלים בצרפת. הם אוהבים לראות סרטים זרים עם ההורים שלהם ולא נגעלים מסצנות סקס אמנותיות. הם מכירים את כל הפרקים של "בטיפול" ואין להם מושג מי זה אלירז שדה.

 

המתנה – די.וי.די של ההצגה דירה להשכיר. הסיפור דירה להשכיר מאת לאה גולדברג הוא יצירת מופת בפני עצמה ואם רוצים אפשר להסתפק בו (בהנחה שהילד שלכם לא מכיר אותו ואז אתכם למיכל דליות). אבל מי שרוצה להתפתח משם קצת ישמח לדעת שלהצגה המקסימה שמבוססת על הסיפור, מבית "תיאטרון שלנו", יש די.וי.די נורא מוצלח שריתק את ילדנו וכמובן גם אותנו. הכיף הכי גדול היה לחרוש על הדי.וי.די ואז ללכת להצגה במוזיאון תל אביב, ולהכיר את כל הסצנות ואת כל השירים בעל פה. השחקנים מצוינים, העיבודים המוזיקליים קליטים ומשמחים והמסר עובר בלי בעיה (אולם לא בטוח בכלל שהוא שוקע איפשהו). בקיצור, תשכיבו את דורה ואת בייבי מוצרט לישון, והצטרפו לחגיגת גולדברג משובחת.

 

לילדים אקטיביסטיים. די.וי.די של ההצגה "דירה להשכיר", תיאטרון שלנו

 

 

די.וי.די של ההצגה דירה להשכיר, מבית "תיאטרון שלנו" – 79 ש"ח. מתאים לבני 3 ומעלה. להשיג בחנויות הספרים.

 

האופנתיים

קווים לדמותם – אין הרבה מה לומר עליהם. הם בעיקר הבינו את הטריק לפני כולם, ואפשר לסכם אותו במילה אחת – אקססוריז. הם מבינים שמשקפי שמש נכונים יכולים לקבוע את גורלם החברתי עד אחרי הצבא, שתיק מדויק יכול להביא להם כבוד לדורות ושסיכה יפה בשיער יכולה להביא שלום למזרח התיכון. אנחנו איתם.

 

המתנה – לבנים: כובע קסקט מצמר משובץ, לבנות: ערכת אקססוריז של הלו קיטי. כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לאחד מסניפי H&M ולהיצמד למחלקת האקססוריז. יש שם המון דברים וכדאי להגיע ממוקדים. אנחנו דגנו לבן אחותנו כובע צמר משובץ, מאד מגניב ובוגר (מתאים בעיקר לבני 13 ומעלה), ולבתנו תיק אקסוסוריז עם סיכות וגומיות של הלו קיטי ששימח אותה מאד, למרות שהתלוננה בפנינו שאין בו לק. כן כן, גן אנחנו נשבענו שהילדה שלנו לא תמרח לק, והנה, זה היה חזק מאתנו. אל תשפטו אותנו בערב חג. נדבר על הכל באוקטובר.

 

לילדים מגניבים. H&M


לילדות מטופחות. H&M

 

ערכת הלו קיטי עם אקססוריז לשיער – 24.90 ש"ח
כובע קסקט משובץ – 29.90 ש"ח

להשיג בסניפי
H&M (קניון עזריאלי, תל אביב; מרכז G כפר-סבא; קניון מחלה, ירושלים; גרנד קניון, חיפה)


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה