21 ביוני, 2015

האישה בטנקיני תנצח

חברה אוסטרלית מדליקה לבגדי ים מזמינה אתכם לעצב כרצונכם את בגד הים האולטימטיבי, ואז לקבל אותו עד הבית. מי חיפשה ביקיני עם פסים מבחוץ ונקודות בגימורים ולא מצאה?

נפתח את הבוקר הרשמי הראשון של הקיץ (היום!) בשאלת השאלות: בגד ים לעונה כבר יש לכם? אופסי. בזמן שאתם מנסים להיזכר אם כיבסתם את הביקיני אחרי החופשה ברודוס או שהוא כבר לגמרי דהה שם על החבל בחוץ, הרשו לנו להפנות את תשומת ליבכם (יותר נכון ליבכן) לאתר הגאוני הבא.

Kini Swimwear הוא מותג בגדי ים אוסטרלי קולי ביותר שפתחו ב-2010 שתי חברות (אמילי ואיליין), המאפשר לעצב בעצמכם את בגד ים החלומות ואז לקבל אותו הביתה, תפור בול למידתכם בעבודת יד אישית. במילים אחרות – שלום לך משחק הקיץ הכי ממכר שפגשנו: זה מתחיל מבחירת הסגנון והגזרה (שני חלקים, שלם, עם שרוולי גולשים או צווארון קולר, תחתונים עם מותן גבוהה או דווקא חוט דנטלי); ממשיך בבחירת מידות לכל חלק וסגנון חזיה (עד F!); ולבסוף בחירת הבדים והצבעים. רק לזה חיכינו: אפשר צבעים חלקים, אפשר מטאליים מנצנצים, אפשר עם נקודות, פסים, פרינטים פרחוניים, משולשים, דקלים, פסיפס, מנומרים או זברתיים. אפשר להוסיף מלמלה קטנה מעל המחשוף, אפשר לבקש כיווצים באזורים הדורשים כיווץ, אפשר לעשות טוויסט וקשר כפול, או ללכת סתם על שחור חלק קלאסי ולהיות בטוחים שכמו שלכם אין לאף אחד בהילטון.

אם הסתחררתם מהאפשרויות, תוכלו להציץ בדגמים פופלריים שאחרים כבר עיצבו (וניתן לקנות בהנחה!) או לסנן רק את הדגמים שמתאימים לגזרתכם (מה יש לכם בצורת דלורית?). המחיר לבגד ים בעיצוב אישי אגב לא נמוך כמו הביקיני, והמשלוחים בעייתיים לאזורנו (החבר שעשה רילוקיישן לסידני? הגיע הרגע שלך להחזיר) אבל הי, לפחות יצא לכם לשחק אותה קצת גדעון אוברזון. הכי סטייל.

בגד ים בעיצוב אישי – באתר Kini Swimwear
בגדי ים מוכנים מראש בהנחה – החל מ-39.90 דולרים אוסטרלים (בערך 118 ש"ח)

 

בול מה שחיפשתם. בגד ים בעיצוב אישי באתר KINI SWIMWEAR

בול מה שחיפשתם. בגד ים בעיצוב אישי באתר KINI SWIMWEAR

 

ממכר יותר ממשחקי הכס. עצבו לעצמכם בגד ים

ממכר יותר ממשחקי הכס. עצבו לעצמכם בגד ים

 

מכניסה את הבטן, אה? עוד דגם מהמם שעוצב באתר

מכניסה את הבטן, אה? עוד דגם מהמם שעוצב באתר

 

יצא לכן יופי. מתןך kini swimwear

יצא לכן יופי. מתןך kini swimwear

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה