28 במרץ, 2011

בהייה נעימה

כל פריט מהאתר של מותג האופנה המדהים Arnsdorf יתקבל בברכה

אין ספק שהרגלי הגלישה ה"זורמים" שלנו יכולים להיות מאד מסוכנים. אם לא נזהרים, תוך שלושה קליקים, אנחנו מסוגלים להיגרר לאזורים בעיתיים מאוד מבחינת יעילות, כמו לכתבה המדרגת את הניתוחים הפלסטיים הגרועים ביותר, למרתון סרטוני אסונות טבע יפניים, לאתר מתכונים שלעולם לא נכין, או הכי גרוע – לאלבום חתונה של זוג שמעולם לא הכרנו. והנה, רק אתמול, הם שוב שתו לנו חצי יום כשבטעות לחצנו על לינק עלום, שהוביל לאתר Arnsdorf. אוי הברוֹך.

"ארנסדורף" הוא מותג אופנה לנשים של המעצבת האוסטרלית ג'ייד סריטה ארנוט (Jade Sarita Arnott), שהוקם ב-2007 בעיר מגוריה – ניו יורק, ומאז נמכר בחנויות יוקרה ובוטיקים ברחבי העולם, וזהירות – גם ישירות דרך האתר שלה עד לישראל. ארנסדורף הוא למעשה שם משפחתה המקורי של ג'ייד, והדרך שלה להזכיר ולהנציח את המורשת ממנה היא מגיעה, ובעזרת עיצוב בגדים כמובן. הקו היפהפה, האלגנטי ומאיר העיניים שהוציאה לאחרונה ומכונה Tremors, מורכב מפלטה משמחת במיוחד של צבעים חלקים וחזקים כמו אדום בריק, צהוב פליז, חום במבי וכתום קלמנטיני, לצד גוונים בהירים ובייסיקים כמו לילך, כחול נייבי, אפור וורוד ניוד. כך למשל התאהבנו במכנסי משי זהובים וגופיה תואמת; וגם במעיל קשמיר כחול ובוהק המתאים בול לגלבייה כתומה בעלת שורת כפתורים בחזיתה (שבתמונה למעלה); בשמלה אדומה בעלת שרוולים קצרים ופסי כיסים מעל קו החזה, ובעוד המון אאוטפיטים הורסים שנשמח להוציא לכם את העיניים איתם בכל יום.

התעכבנו שעות על כל אחת מהתמונות בכל שלושת הקולקציות המוצגות כעת באתר – כאמור "Tremors" האביבית והמהפנטת; "Opticks" בעלת הזוויות הישרות והתיפורים האופטיים; ובקו בעל השם שמסכם את עצמו בצורה הכי מדוייקת – "No one belongs in my suitcase more than you". אחר כך קפצנו לסיבוב בחנות הוירטואלית, לברר אם המעיל הכחול ההוא בסייל ותוך כמה זמן הוא אצלנו בארון (5-15 ימים). חפרנו בבלוג הטמבלר החדש שהשיקה ג'ייד בחודשים האחרונים, שמכיל ראיונות מעניינים לצד תמונות מהפנטות, ולבסוף איחלנו לעצמנו שמשהו מכל הזמן שהשקענו פה, יחזור אלינו כמו בומרנג. אמן.

קולקציות לנשים של Arnsdorf – החל מ-80 דולר (לחולצת כותנה או גופיית משי) ועד 740 דולר (למעיל קשמיר חורפי)
להשיג ברשימת החנויות שבאתר, או בחנות המקוונת (משלוחים לישראל בתוספת של 20 דולר, ותוך 5-15 ימי עסקים). למבצעים ועדכונים בדף הפייסבוק של המותג לחצו כאן

 

בדרך לישיבת תקציב. Arnsdorf (צילום מסך)

 

 

מוכנות לפסח. Arnsdorf (צילום מסך)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה